Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Uitleg voor emgallery van eXtro-media
Uitleg voor emgallery van eXtro-media
05 dec 2013 08:15
Kan iemand mij verder helpen met het volgende. Ik heb kortgeleden een module gekocht via
eXtro-media
ik heb al een vraag gesteld op hun forum maar met hun uitleg kom ik niet verder, en ook krijg ik momenteel geen respons op mijn vraag.
Op hun demo pagina staan er meerdere galleries onder elkaar op één pagina dat wil ik ook (dat is een van de redenen dat ik deze module heb gekocht) maar hun uitleg zie deze link kom ik er niet uit, zij hebben het daar over de loadmodule pluin deze stond bij mij al geactiveerd. maar de rest van hun uitleg snap ik niet, ik krijg geen meerdere galleries op een pagina.
Dit is dus de bedoeling:
Op hun demo pagina staan er meerdere galleries onder elkaar op één pagina dat wil ik ook (dat is een van de redenen dat ik deze module heb gekocht) maar hun uitleg zie deze link kom ik er niet uit, zij hebben het daar over de loadmodule pluin deze stond bij mij al geactiveerd. maar de rest van hun uitleg snap ik niet, ik krijg geen meerdere galleries op een pagina.
Dit is dus de bedoeling:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 dec 2013 09:09
Loadmodule betekent dat je meerdere modules aanmaakt en die allemaal in een artikel laadt. Kan overigens eenvoudiger als je Modules Anywhere van NoNumber gebruikt. Krijg je een knop waarmee je je modules kunt kiezen onderaan je editor.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
05 dec 2013 12:35
Hallo Astrid,
Ik kom er nog niet uit. Het volgende heb ik gedaan, ik heb "Modules Anywhere van NoNumber" geïnstalleerd
vervolgens de plugin Loadmodules uitgeschakeld maar dit is wat ik nu krijg:
Zo ziet mijn artikel er uit:
Wat doe ik fout.
Ik kom er nog niet uit. Het volgende heb ik gedaan, ik heb "Modules Anywhere van NoNumber" geïnstalleerd
vervolgens de plugin Loadmodules uitgeschakeld maar dit is wat ik nu krijg:
Zo ziet mijn artikel er uit:
Wat doe ik fout.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 dec 2013 13:01Heb ik dat aangegeven? Nee dus. Schakel hem eens in.vervolgens de plugin Loadmodules uitgeschakeld
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
05 dec 2013 18:20
Hallo Astrid,
Klopt dat had je niet aangegeven dus stond deze gewoon aan maar dat gaf geen verschil, daarom probeerde ik het door deze uit te zetten. inmiddels staat deze weer aan maar dat geeft nog steeds geen verschil.
Klopt dat had je niet aangegeven dus stond deze gewoon aan maar dat gaf geen verschil, daarom probeerde ik het door deze uit te zetten. inmiddels staat deze weer aan maar dat geeft nog steeds geen verschil.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 dec 2013 18:37
Zou het niet weten. Zijn je modules wel gepubliceerd? Is de No Number plugin geactiveerd
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
05 dec 2013 19:47
Ja modules zijn gepubliceerd en de No Number plugin is ook geactiveerd. Ik ga opzoek naar een andere oplossing voor een responsive gallery.
toch bedankt voor je reacties.
toch bedankt voor je reacties.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
06 dec 2013 10:41
Jammer dat het niet lukt. Dan sluiten we dit draadje.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
11 dec 2013 20:47
Op verzoek van TS topic weer geopend.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
12 dec 2013 08:49
Na contact gehad te hebben met eXtro-media ben ik er nu uit hoe deze EMgallery gebruikt moet worden.
Ik heb er een tutorial van gemaakt en deze online gezet zodat iedereen die met dezelfde problemen zat als ik deze geweldige module toch kan gebruiken.
De tutorial is hier te downloaden
Ik heb er een tutorial van gemaakt en deze online gezet zodat iedereen die met dezelfde problemen zat als ik deze geweldige module toch kan gebruiken.
De tutorial is hier te downloaden
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.839 seconden