Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Twitter op mijn site

Twitter op mijn site

19 jan 2014 13:33 - 19 jan 2014 14:09
#1
Hoi op mijn site : www.treenert.nl wil ik mijn twitter toevoegen en ook een weerbericht module plaatsen

Ik heb RokTwittie geinstalleerd, username ingevuld, maar hij toont nu niks. Wat doe ik fout?
Ik heb op een vorige simpele site een html code geinstalleerd en toen toonde hij het ook. Nu dacht ik het evt in een aangepaste html module te doen, maar dat werkt dan niet.

[strike]Daarnaast ben ik op zoek naar een handige module die het weerbericht van onze woonplaats kan tonen.[/strike]

Edit Peter: Graag één vraag per topic. Maak voor je andere vraag even een nieuw topic aan.
Laatst bewerkt 19 jan 2014 14:09 door Peter.
Discussie gesloten.
  • ikkiemik
  • ikkiemik's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Twitter op mijn site

19 jan 2014 14:15
#2
Wordt RokTwittie nog wel ondersteund?Volgens dit artikel niet: www.rockettheme.com/blog/extensions/1746-so-long-roktwittie

Als je een werkende html code hebt, dan zou je dit in principe met een module aangepaste htm kunnen laten zien op je website. (Schakel wel even over van WYSIWYG naar alleen code).

Kijk anders eens hier in de Joomla Extension Directory (JED) voor een twittermodule.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826

Twitter op mijn site

19 jan 2014 14:35
#3
Hoi Peter

ik heb eerst mijn edito uitgeschakeld en toen de code in een html module gezet nu lukt het wel. Het schoont de code nu dus niet op
Thx
Discussie gesloten.
  • ikkiemik
  • ikkiemik's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Twitter op mijn site

19 jan 2014 15:16
#4
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen het topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.037 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie