Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
YouJoomla Module Engine imageholder probleem
20 jan 2014 09:27 - 20 jan 2014 09:35
Beste joomla!NL,
Wij, ApplifyMSI, zijn een mini-onderneming ( eindwerk voor school ) en we maken apps.
Ik gebruik youjoomla module engine om het logo van de Appstore en Play Store te tonen.
Bij de youjoomla module engine heb ik nog eens 3 aparte module engines slides, dus in totaal 4 modules. Elke slide is verbonden met een artikel waar ik een intro image heb toegevoegd.
Nu is het probleem dat de image die ik heb gekoppeld aan het artikel niet volledig wordt getoond. Ik heb zelf al lang zitten zoeken maar ik vind geen oplossing. Ik heb al de foto meermaals bewerkt zoals onderaan witruimte toevoegen of de foto kleiner en groter maken, zonder resultaat.
Als ik de module via 'element inspecteren' nakijk, merk ik dat de imageholder verticaal veel te lang is waardoor het onder de navigatie knoppen zit om naar de verschillende slides te gaan.
Heeft iemand hier een oplossing voor? applify-msi.com/ is de website. De module engine vind je onderaan de website, momenteel zie je er het logo van playstore en appstore staan.
Wij, ApplifyMSI, zijn een mini-onderneming ( eindwerk voor school ) en we maken apps.
Ik gebruik youjoomla module engine om het logo van de Appstore en Play Store te tonen.
Bij de youjoomla module engine heb ik nog eens 3 aparte module engines slides, dus in totaal 4 modules. Elke slide is verbonden met een artikel waar ik een intro image heb toegevoegd.
Nu is het probleem dat de image die ik heb gekoppeld aan het artikel niet volledig wordt getoond. Ik heb zelf al lang zitten zoeken maar ik vind geen oplossing. Ik heb al de foto meermaals bewerkt zoals onderaan witruimte toevoegen of de foto kleiner en groter maken, zonder resultaat.
Als ik de module via 'element inspecteren' nakijk, merk ik dat de imageholder verticaal veel te lang is waardoor het onder de navigatie knoppen zit om naar de verschillende slides te gaan.
Heeft iemand hier een oplossing voor? applify-msi.com/ is de website. De module engine vind je onderaan de website, momenteel zie je er het logo van playstore en appstore staan.
- FraGmenT
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
20 jan 2014 13:16
Heb je zelf iets aangepast aan je template? Als ik de
demo
bekijk dan ziet het er wel goed uit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 jan 2014 14:02 - 20 jan 2014 14:12
Ik heb het bestand green.css, dat het groene thema toont aangepast en heb al geregeld zitten kijken naar stylesheet.css, hier vind ik wel informatie over de news item image holder.
Zo ziet het er nu uit. Ik weet niet of dit gekoppeld is aan die engine module.
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
/* NEWS ITEM IMAGE HOLDER */
.yjme_item div.imageholder {
overflow:hidden;
float:left;
margin:100px 100px 100px 0;
padding:5px;
border:1px solid #e0dede;
background:#fff;
}
Zo ziet het er nu uit. Ik weet niet of dit gekoppeld is aan die engine module.
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- FraGmenT
- Nieuw op Joomla!NL
20 jan 2014 14:19
Er staat heel veel css in voor die module, maar ik krijg hem zo ook niet goed en kan niet vinden wat er mis gaat. Bij de demo zijn de afbeeldingen 219px hoog volgens mij. Wat gebeurt er als je je afbeeldingen 219x219 maakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
20 jan 2014 14:25
Oke bedankt voor je snelle antwoord Astrid, ik ga het nu even aanpassen en zal je het resultaat laten weten.
- FraGmenT
- Nieuw op Joomla!NL
20 jan 2014 14:33
Ik heb de afbeelding van de 1ste slide ( Play Store logo ) verandert en cache gereset maar ik zie geen verschil.
- FraGmenT
- Nieuw op Joomla!NL
20 jan 2014 14:37
Er blijft nog iets in de cache van K2 zitten, leeg deze map eens:
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
23 jan 2014 13:17
hey Astrid,
Ik heb net de inhoud van die map verwijdert maar ik zie geen resultaat, buiten dat er nu niets meer op de slideshow wordt weergegeven.
Ik heb net de inhoud van die map verwijdert maar ik zie geen resultaat, buiten dat er nu niets meer op de slideshow wordt weergegeven.
- FraGmenT
- Nieuw op Joomla!NL
23 jan 2014 16:22
Module verwijderen en opnieuw installeren? Ik zie dat hij iets met K2 doet en nu ben ik daar al helemaal geen fan van, maar het legen van een cache map zou er nooit toe mogen leiden dat afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
24 jan 2014 10:57
Zou ik de module wel verwijderen? Op zich staat het er nog en enkel de cache is verwijdert, er is niets aan de module verandert, toch?
- FraGmenT
- Nieuw op Joomla!NL
24 jan 2014 11:26
Of opnieuw instellen. Ik ken hem niet, maar wat ik er over lees is, dat er heel veel opties zijn.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.804 seconden