Binnen Joomla 2.5 werk ik met de module
Artikelen - Nieuwsflits voor verschillende categorieën. Deze modules heb ik geïntegreerd in verschillende artikelen, waarmee ik ervoor zorg dat ik op de voorpagina van mijn website een overzicht heb van de nieuwste artikelen in diverse categorieën (zie
www.leesfanaten.nl
). Op die manier is mijn voorpagina altijd automatisch up to date wanneer ik een nieuw artikel plaats in bijvoorbeeld de categorie nieuws, recensies of interviews.
Echter ondervind ik een probleempje waarvoor ik een oplossing zoek.
De afbeeldingen voeg ik in artikelen altijd in een vaste grootte (127 x 200 px) zodat deze er op de overzichtspagina's van de categorieën netjes uitzien onder elkaar (bijvoorbeeld:
leesfanaten.nl/recensies
).
Doordat ik op de voorpagina met een andere opbouw werk (2 kolommen), staan tekst en foto's daar wat rommeliger bij elkaar. Dat zou ik graag op willen lossen.
Weet iemand toevallig
of ]en zoja
hoe het mogelijk is om afbeeldingen in een artikel gewoon te laten staan (links uitgelijnd, 127 px x 200 px en een border van 5 px) en diezelfde afbeelding van datzelfde artikel op de voorpagina in de module
Artikelen - Nieuwsflits anders vorm te geven. Bijvoorbeeld gecentreerd boven de tekst of iets dergelijks?
Ik hoop dat het mogelijk is en dat iemand me kan helpen. Bedankt alvast