Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Facebook likebox: layout wijzigen

Facebook likebox: layout wijzigen

28 jan 2014 13:44
#1
Beste mensen,

ik gebruik een Facebook likebox op sommige sites. Ik gebruik zelf de extensie TKLikebox, maar in principe maakt dat niet uit denk ik, aangezien deze ook gewoon gebruik maakt van de facebook-plugin.

Wat ik graag zou willen is de layout hiervan veranderen, ik zou bijvoorbeeld de lettergroote willen aanpassen, zodat ik wat meer tekst in minder ruimte kwijt kan. Ik zie echter dat die instellingen allemaal op de facebook-server staan, zodat ik ze niet aan kan passen.

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden, of is het uberhaupt niet mogelijk ?
  • Green Goblin
  • Green Goblin's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Facebook likebox: layout wijzigen

28 jan 2014 14:24
#2
Ik gebruik zelf de TT Facebook Likebox en daarbij zijn de parameters van de module enkele instellingen te wijzigen. Het lettertype niet, maar wel de breedte van de likebox en de hoogte (dan past er ook meer in) en wat je allemaal wilt tonen in de likebox.
  • krisjuh22
  • krisjuh22's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 239

Facebook likebox: layout wijzigen

30 jan 2014 11:27
#3
Dat kan met de likebox die ik gebruik ook. Maar ik zou ivm beperkte breedte graag meer tekst op één regel kwijt kunnen, anders krijg je steeds dit soort teksten.

Kijk
voor
meer
nieuws
op onze
website.

Dat leest niet prettig en ziet er niet mooi uit.
  • Green Goblin
  • Green Goblin's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.920 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie