Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Gastenboek met goede captcha
Gastenboek met goede captcha
22 feb 2014 17:12
Ik ben eigenlijk op zoek naar een gastenboek met een goede captcha. Ik gebruik voor mijn contactformulieren Flexicontact en die met plaatjes als captcha met veel succes. Weet iemand een gastenboek welk op deze manier werkt?
Ik werk nu met een los gastenboek, Advanced Guestbook 2.4.4, maar het spam gehalte is gewoon onbeheersbaar zo'n kleine 120 per dag. Mijn eerste uitdaging is een goed gastenboek en daarna om een manier te vinden om de bestaande entry's te kunnen importeren. Phocaguestbook is geen optie, ondanks de captcha daar merk ik op andere site dat deze ook te makkelijk toegankelijk zijn voor spam. IK hoop dat iemand een goede suggestie heeft, liefst gratis maar als het betaald moet worden heb ik dat er ook nog voor over want om elke dag mijn gastenboek op te ruimen is ook irritant en zonder gastenboek is geen optie
Ik werk nu met een los gastenboek, Advanced Guestbook 2.4.4, maar het spam gehalte is gewoon onbeheersbaar zo'n kleine 120 per dag. Mijn eerste uitdaging is een goed gastenboek en daarna om een manier te vinden om de bestaande entry's te kunnen importeren. Phocaguestbook is geen optie, ondanks de captcha daar merk ik op andere site dat deze ook te makkelijk toegankelijk zijn voor spam. IK hoop dat iemand een goede suggestie heeft, liefst gratis maar als het betaald moet worden heb ik dat er ook nog voor over want om elke dag mijn gastenboek op te ruimen is ook irritant en zonder gastenboek is geen optie

- Arbmil
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
22 feb 2014 17:35
De meeste leden hebben goede ervaringen met EBR en ECC+.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
23 feb 2014 14:02
Deze 2 moet je dan samen installeren? Ik had ECC+ geïnstalleerd maar zag alleen een plug-in, Sorry ik heb iets met Gastenboeken of beter gezegd gastenboeken en ik dat loopt niet lekker. Zelfs gastenboek die ik helemaal opruimen worden door spammers nog gevonden

- Arbmil
-
Heeft onderwerp gestart
-
- Webneus 2
23 feb 2014 14:22 - 23 feb 2014 14:25
ECC zit al ingebakken in het
gastenboek EBR
neem wel de 2.5 download.
Deze hoef je dus niet apart te installeren, kijk bij de makers op de site daar is veel info te vinden.
Prima gastenboek en geen spam!!
Deze hoef je dus niet apart te installeren, kijk bij de makers op de site daar is veel info te vinden.
Prima gastenboek en geen spam!!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
23 feb 2014 14:47
Bedankt Jelle, ik heb hem al geïnstalleerd en ziet nu te kijken hoe ik mijn oude data importeren van mijn Advanced Guestbook. Valt nog niet mee

- Arbmil
-
Heeft onderwerp gestart
-
- Webneus 2
23 feb 2014 19:06
Oké,
Aangezien je vraag "Gastenboek met goede captcha " opgelost is zetten we de topic op opgelost.
Voor andere vragen ben je welkom in het juiste forum onderdeel.
Zo houden we het forum overzichtelijk.
Aangezien je vraag "Gastenboek met goede captcha " opgelost is zetten we de topic op opgelost.
Voor andere vragen ben je welkom in het juiste forum onderdeel.
Zo houden we het forum overzichtelijk.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.852 seconden