Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Copyshop prijsberekening
Copyshop prijsberekening
23 feb 2014 10:29
Voor een site wil ik een extensie waarmee bezoekers de prijs van een copyshop kunnen berekenen.
Dus 150 prints in zwart-wit 40 prints in kleur + bindkosten enz. Gebaseerd op staffel prijslijst.
Eigenlijk wijst alles naar virtuemart, maar dat lijkt mij zo 'zwaar' voor zo'n eenvoudige calculatie en ik zie een beetje op tegen de tijd die nodig is om virtuemart te leren.
Is er iets eenvoudigs wat ook goed werkt?
Dus 150 prints in zwart-wit 40 prints in kleur + bindkosten enz. Gebaseerd op staffel prijslijst.
Eigenlijk wijst alles naar virtuemart, maar dat lijkt mij zo 'zwaar' voor zo'n eenvoudige calculatie en ik zie een beetje op tegen de tijd die nodig is om virtuemart te leren.
Is er iets eenvoudigs wat ook goed werkt?
- NAC
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Copyshop prijsberekening
23 feb 2014 11:47
Is het slechts de bedoeling dat er een berekening kan worden gemaakt, of wil je ook een bestelling en betaling kunnen afhandelen?
- Peter
- Algemeen Moderator
Copyshop prijsberekening
23 feb 2014 12:46
Bedankt voor je reactie en vraag. Er hoeft niets online besteld te worden. Het is puur ter informatie.
Het zo wel mooi zijn als de berekening kan worden uitgeprint.
Het zo wel mooi zijn als de berekening kan worden uitgeprint.
- NAC
- Nieuw op Joomla!NL
Copyshop prijsberekening
23 feb 2014 13:04
Kijk eens naar deze:
extensions.joomla.org/extensions/financial/calculators/21416
- Peter
- Algemeen Moderator
Copyshop prijsberekening
24 feb 2014 20:42
Bedankt Peter!
Volgens mij kan ik hier mijn idee wel mee uitvoeren, ziet er veelbelovend uit. Als het is gelukt, stuur ik een link.
Volgens mij kan ik hier mijn idee wel mee uitvoeren, ziet er veelbelovend uit. Als het is gelukt, stuur ik een link.
- NAC
- Nieuw op Joomla!NL
Copyshop prijsberekening
24 feb 2014 22:48
Helaas Peter, dit gaat niet lukken. Op zich een prachtige module voor een enkele berekening maar met een groep van meerdere variabelen en een gekoppelde prijzenstaffel heb je een enorme wiskundeknobbel en heel veel geduld nodig (beide ontbreken ) Vooral zo'n staffel uit excel die gekoppeld is aan een oplage is een probleem.
Misschien heb je nog een andere tip. In ieder geval bedankt voor je hulp
Misschien heb je nog een andere tip. In ieder geval bedankt voor je hulp
- NAC
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden