Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
gcalender wordt niet op de juiste hoogte weergegeven
26 feb 2014 08:12
Dag
Sinds kort wordt mijn gcalender weergave op de site van onze school zeer klein weergeven. Nochtans heb ik de hoogte al aangepast en getest, maar niets helpt. (hoogte op 0 gezet, hoogte op 400, hoogte leeg, ...)
Op de bijlage zie je wat ik bedoel.
Ik heb ook geen grote wijzigingen gedaan (enkel content aangepast) dus daar zie ik ook geen oorzaak.
Iemand ervaring hiermee?
Bedankt
Sinds kort wordt mijn gcalender weergave op de site van onze school zeer klein weergeven. Nochtans heb ik de hoogte al aangepast en getest, maar niets helpt. (hoogte op 0 gezet, hoogte op 400, hoogte leeg, ...)
Op de bijlage zie je wat ik bedoel.
Ik heb ook geen grote wijzigingen gedaan (enkel content aangepast) dus daar zie ik ook geen oorzaak.
Iemand ervaring hiermee?
Bedankt
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
26 feb 2014 08:26 - 26 feb 2014 08:27
Is je Joomla versie up-to-date en zijn al je extensies up-to-date?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 feb 2014 09:06
Net gecheckt in controle paneel:
Joomla is up-to-dat
alle extensies zijn up-to-date
Ik geef de kalenders weer in google weergave omdat dit volgens mij herkenbaar is voor de meeste gebruikers. Als ik kies voor gcalender weergave, krijg ik wel de juiste hoogte, maar zie ik mijn afspraken niet.
Ik heb ook de instellingen van mijn google-kalender zelf nagekeken, maar daar vind ik niets (behalve ruim, compact, zeer ruim, ...) wat ik kan instellen.
Ik heb ook al eens een nieuw menu-item gemaakt en de calender via dit opgeroepen maar dat geeft hetzelfde resultaat.
Misschien ligt het aan m'n template, maar het heeft voordien altijd netjes gewerkt ...
Alvast bedankt voor het meedenken!
Joomla is up-to-dat
alle extensies zijn up-to-date
Ik geef de kalenders weer in google weergave omdat dit volgens mij herkenbaar is voor de meeste gebruikers. Als ik kies voor gcalender weergave, krijg ik wel de juiste hoogte, maar zie ik mijn afspraken niet.
Ik heb ook de instellingen van mijn google-kalender zelf nagekeken, maar daar vind ik niets (behalve ruim, compact, zeer ruim, ...) wat ik kan instellen.
Ik heb ook al eens een nieuw menu-item gemaakt en de calender via dit opgeroepen maar dat geeft hetzelfde resultaat.
Misschien ligt het aan m'n template, maar het heeft voordien altijd netjes gewerkt ...
Alvast bedankt voor het meedenken!
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
26 feb 2014 09:29
Als het om deze
site
gaat........... die is toch echt 2.5.16 en dus verouderd. En niet alle extensies lopen via de automatische updater, dus je moet ook e.e.a. controleren op de site van de makers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden