Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kunena: Hernoemen mislukt
28 feb 2014 16:10
Hallo,
Ik heb vandaag het Kunena forum geïnstalleerd op mijn website en ik ben nog bezig met de configuratie van alles,
maar een eerste fout krijg ik al niet opgelost.
Als ik naar het forum surf: www.leesfanaten.nl/forum dan krijg ik de foutmelding:
Nu heb ik al gegoogeld en o.a. via dit forum zag ik dat de FTP laag het probleem kan zijn.
Deze heb ik inmiddels uitgeschakeld, maar dat geeft geen oplossing.
Ik krijg nu de foutmelding
Dezelfde foutmelding krijg ik binnen het dashboard van Kunena als ik naar Users ga.
Het uitschakelen van de FTP laag moest ik echter wel handmatig in Configuration.php doen, omdat ik via het dashboard van Joomla de foutmelding kreeg dat configuration.php niet schrijfbaar was. Heeft dit er misschien iets mee te maken?
Weet iemand de oplossing?
Groetjes Kristie
Ik heb vandaag het Kunena forum geïnstalleerd op mijn website en ik ben nog bezig met de configuratie van alles,
maar een eerste fout krijg ik al niet opgelost.
Als ik naar het forum surf: www.leesfanaten.nl/forum dan krijg ik de foutmelding:
JFTP: :rename: foutmelding
Hernoemen mislukt
Nu heb ik al gegoogeld en o.a. via dit forum zag ik dat de FTP laag het probleem kan zijn.
Deze heb ik inmiddels uitgeschakeld, maar dat geeft geen oplossing.
Ik krijg nu de foutmelding
nog steeds, weliswaar zonder JFTP rename foutmelding ervoor, maar toch een foutmelding.Hernoemen mislukt
Dezelfde foutmelding krijg ik binnen het dashboard van Kunena als ik naar Users ga.
Het uitschakelen van de FTP laag moest ik echter wel handmatig in Configuration.php doen, omdat ik via het dashboard van Joomla de foutmelding kreeg dat configuration.php niet schrijfbaar was. Heeft dit er misschien iets mee te maken?
Weet iemand de oplossing?
Groetjes Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
28 feb 2014 16:23
Op je link krijg ik geen foutmelding, alleen de melding dat het forum off-line is, dus dat ziet er wel normaal uit.
Bij een goede hoster zou je de ftp-laag niet nodig moeten hebben. Volgens mij host je bij Antagonist en hebben die hun zaakjes goed voor elkaar.
Bij een goede hoster zou je de ftp-laag niet nodig moeten hebben. Volgens mij host je bij Antagonist en hebben die hun zaakjes goed voor elkaar.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
28 feb 2014 16:26
Oh misschien is de foutmelding dan nu als vanzelf verdwenen. Dat zou wel zo handig zijn!
Als ik het goed begrijp adviseer je mij dus om de FTP laag toch uit te zetten?
Groetjes Kristie
Als ik het goed begrijp adviseer je mij dus om de FTP laag toch uit te zetten?
Groetjes Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
28 feb 2014 16:57
Of even contact opnemen met je hoster. Ik ken Antagonist verder niet, maar zij kunnen je dat vast wel vertellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden