Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost EBR Guestbook berichten van 1.5 naar 2.5
EBR Guestbook berichten van 1.5 naar 2.5
02 mrt 2014 14:51
Ik heb geprobeerd mn site van 1.5 te upgraden naar 2.5 maar Jupgrade wil maar niet downloaden en het is een boel werk dus heb ik een nieuwe installatie en database gemaakt op een subdomein. Maar nu komt het.. de berichten van EBR guestbook van mijn oude 1.5 site wil ik inladen in de 2.5 site. Ik heb via phpadmin een sql backup gemaakt maar hoe krijg ik dit werkend in mijn 2.5 site? gewoon uploaden werkt helaas niet. Iemand ervaring mee?
- Emma
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 mrt 2014 16:56
Hallo Emma,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wel eerst EBR installeren natuurlijk op je nieuwe site.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat bedoel je hiermee? Je moet de jos_easybook tabellen exporteren, dan waarschijnlijk openen in notepad++ en jos_ vervangen door je nieuwe prefix. Opslaan en dan het sql bestand importeren in je nieuwe database. Zou moeten werken volgens de makers.gewoon uploaden werkt helaas niet
Wel eerst EBR installeren natuurlijk op je nieuwe site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 mrt 2014 20:42
thanks ga ik dat proberen. moet idd van jos_ naar andere prefix maar in de phpadmin kon ik niet vinden hoe je de naam kunt wijzigen. zal het morgen eens proberen.
- Emma
- Nieuw op Joomla!NL
03 mei 2014 22:22
ok het is mij gelukt. Ik heb via php admin db gekopieerd en in nieuwe installatie ingelezen. Werkt perfect, alle oude berichten staan er netjes in. Alleen nu een nieuw probleem.. zowel bij de vorige site als deze site had ik het zo ingesteld dat ik eerst berichten moet goedkeuren. Nu werkt het op de nieuwe site niet! Ik krijg geen e-mail meer moet echt op de backend inloggen en daar de berichten opzoeken en goedkeuren. Erg lastig dus omdat je nooit weet wanneer er een nieuw bericht is.
Iemand een tip?
Iemand een tip?
- Emma
- Nieuw op Joomla!NL
03 mei 2014 22:34
Maak voor dat laatste probleem en nieuwe vraag aan s.v.p.
Aangezien je oorspronkelijke vraag is opgelost, sluit ik dit draadje.
Aangezien je oorspronkelijke vraag is opgelost, sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.757 seconden