Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kunena bijlages openen in nieuw venster
18 mrt 2014 18:17
Als ik in Kunena 3.0.5 een bijlage open vanuit een bericht dan opent hij in hetzelfde venster waardoor ik het forum kwijt ben. Hoe los ik dit op. Ik weet niet waar kunena dit neerzet. Ik ben bekend met php maar het is niet echt doorzichtig.
Alvast dank.
Alvast dank.
- pgoosen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2014 11:30
Hallo pgoosen,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke Joomla versie gebruik je? Dan kunnen we je vraag verplaatsen naar het juiste forumonderdeel.
Bijlages zouden in principe in een popup (in het geval van afbeeldingen) moeten openen. Dus als het over afbeeldingen gaat, dan vermoed ik dat je ergens een javascript/jquery conflict hebt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke Joomla versie gebruik je? Dan kunnen we je vraag verplaatsen naar het juiste forumonderdeel.
Bijlages zouden in principe in een popup (in het geval van afbeeldingen) moeten openen. Dus als het over afbeeldingen gaat, dan vermoed ik dat je ergens een javascript/jquery conflict hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 mrt 2014 14:36 - 19 mrt 2014 14:41
Beste Astrid, ik gebruik Joomla 2.5 en kunena 3.0.5, en zowel in IE als Firefox neemt hij het scherm over.
Edit Jelle. Ik heb even je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Jelle. Ik heb even je topic verplaatst naar het juiste forum.
- pgoosen
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2014 19:57 - 19 mrt 2014 19:57
Dit forum draait met dezelfde versies en hier gaat het goed. Dus vermoed een conflict met een andere extensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
19 mrt 2014 20:21
Ik gebruik acymailing en jce dat is het. Is dit op een of andere manier uit te zoeken?
- pgoosen
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2014 20:42
Bekijk eens een paar draadjes met bijlagen op dit forum. Als je hier hetzelfde resultaat ziet dan is het een lokaal probleem. Anders moeten we verder kijken. Ligt niet aan die twee extensies.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden