Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
welke extensies moet ik gebruiken
18 mrt 2014 19:53 - 19 mrt 2014 11:32
Goedeavond allemaal,
ik ben nog niet zo bekend met joomla omdat ik op het moment mijn eerste website aan het bouwen ben daarmee.
het is een website voor goede kennis van ons die een gastouderbureau begonnen is.
nu wil zei graag dat ze buiten de website nog een hele omgeving heeft voor de gastouders waar zei gegevens bij kunnen houden zoals uren die ze opgepast hebben.
[strike]hierbij moeten zei ook een eigen pagina kunnen maken die weer op de website terug komt een stukje over hunzelf te kunnen vertellen.[/strike]
aan de andere kant moeten de ouders van de kinderen in kunnen loggen om te bevestigen dat iemand voor zo lang op zijn kindje gepast heeft.
dus effe op een rij
gastouder heeft bijvoorbeeld 5 oppas kindjes.
gastouder kan op de website aangeven dat ze een aantal uur gepast hebben op een bepaald kindje
en de ouders van het kindje kunnen het op hun beurt weer akkoord geven.
wie o wie kan mij helpen aan de juiste extensie(s) / module(s).
ik gebruik joomla 2.5
website: www.tamarasgastouderbureau.nl
alvast bedankt.
groet,
benny
ik ben nog niet zo bekend met joomla omdat ik op het moment mijn eerste website aan het bouwen ben daarmee.
het is een website voor goede kennis van ons die een gastouderbureau begonnen is.
nu wil zei graag dat ze buiten de website nog een hele omgeving heeft voor de gastouders waar zei gegevens bij kunnen houden zoals uren die ze opgepast hebben.
[strike]hierbij moeten zei ook een eigen pagina kunnen maken die weer op de website terug komt een stukje over hunzelf te kunnen vertellen.[/strike]
aan de andere kant moeten de ouders van de kinderen in kunnen loggen om te bevestigen dat iemand voor zo lang op zijn kindje gepast heeft.
dus effe op een rij
gastouder heeft bijvoorbeeld 5 oppas kindjes.
gastouder kan op de website aangeven dat ze een aantal uur gepast hebben op een bepaald kindje
en de ouders van het kindje kunnen het op hun beurt weer akkoord geven.
wie o wie kan mij helpen aan de juiste extensie(s) / module(s).
ik gebruik joomla 2.5
website: www.tamarasgastouderbureau.nl
alvast bedankt.
groet,
benny
- bb990
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
18 mrt 2014 22:23
Hoi Benny,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat zijn een hele reeks wensen.
Kijk hier eens naar de extensies - Let op de juiste versie van Joomla en 'free' zijn in principe gratis en 'paid' zijn koop-extensies
Ik vermoed dat je met Community Builder een heel eind komt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat zijn een hele reeks wensen.
Kijk hier eens naar de extensies - Let op de juiste versie van Joomla en 'free' zijn in principe gratis en 'paid' zijn koop-extensies
Ik vermoed dat je met Community Builder een heel eind komt.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
19 mrt 2014 10:38
Goedemorgen Anne,
ik heb inderdaad al tussen de extensies gekeken echter kwam ik er juist niet helemaal uit welke ik nou precies moest hebben.
ik heb community builder eens gedownload om te kijken hoe het werkt.
als iemand nog tips of suggesties heeft zijn die Meer dan welkom
bedankt!.
groet,
Benny
ik heb inderdaad al tussen de extensies gekeken echter kwam ik er juist niet helemaal uit welke ik nou precies moest hebben.
ik heb community builder eens gedownload om te kijken hoe het werkt.
als iemand nog tips of suggesties heeft zijn die Meer dan welkom
bedankt!.
groet,
Benny
- bb990
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2014 11:40
Ik heb even je vraag over de eigen pagina doorgestreept, omdat dit voor zover ik kan beoordelen, los staat van de urenregistratie. Je mag daar rustig een nieuwe vraag voor aanmaken. Zo blijft het forum en jouw vraag ook overzichtelijk en krijg je niet allemaal reacties door elkaar.
Die urenregistratie zal een hele lastige worden. Hier staan wel extensies die in de buurt komen, maar die zijn het volgens mij ook niet helemaal.
Die urenregistratie zal een hele lastige worden. Hier staan wel extensies die in de buurt komen, maar die zijn het volgens mij ook niet helemaal.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.702 seconden