Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Weergave thumbmails in Phoca Gallery
Weergave thumbmails in Phoca Gallery
01 mei 2014 19:56
Dag mensen,
Ik werk met Joomla 2.5.20 en Phoca Gallery 3.2.7. Bij het uploaden van afbeeldingen gaat aan de administratorzijde alles perfect. De afbeeldingen zijn toegevoegd en zichtbaar aan de voorzijde op de website. Echter ... ik heb een categorie met 118 afbeeldingen geplaatst, waarvan 100 afbeeldingen als thumbnail op de website verschijnen. De overige 18 niet.
Misschien een stomme vraag, maar ik kan niet vinden of dit nu een instelling is of een beperking van Phoca Gallery.
Heeft iemand voor mij een oplossing?
Mvrgr Hans
Ik werk met Joomla 2.5.20 en Phoca Gallery 3.2.7. Bij het uploaden van afbeeldingen gaat aan de administratorzijde alles perfect. De afbeeldingen zijn toegevoegd en zichtbaar aan de voorzijde op de website. Echter ... ik heb een categorie met 118 afbeeldingen geplaatst, waarvan 100 afbeeldingen als thumbnail op de website verschijnen. De overige 18 niet.
Misschien een stomme vraag, maar ik kan niet vinden of dit nu een instelling is of een beperking van Phoca Gallery.
Heeft iemand voor mij een oplossing?
Mvrgr Hans
- jcsmit
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 mei 2014 20:10
Het zou een conflict in de naam van de betreffende afbeeldingen kunnen zijn.
Als daar een teken in staat wat Phoca niet fijn vindt (, " ` etc.), zou dat de oorzaak kunnen zijn.
Probeer ze te hernoemen en kijk dan nog eens.
Als daar een teken in staat wat Phoca niet fijn vindt (, " ` etc.), zou dat de oorzaak kunnen zijn.
Probeer ze te hernoemen en kijk dan nog eens.
- David
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
01 mei 2014 20:19
Heb je geen foutmelding gekregen bij het aanmaken van je thumbnails? Kan ook veroorzaakt worden door de memory limit van de server.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 mei 2014 21:01
David, zou ik voor kunnen stellen, maar alle foto's hebben dezelfde benaming, dus ook de foto's die wel getoond worden.
- jcsmit
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 mei 2014 21:03
Astrid, ik heb geen foutmelding gehad. Ik heb de miniaturen nog een keer opnieuw aan laten maken, ook zonder succes. Het typische hiervan vind ik dat er precies 100 thumbnails getoond worden.
- jcsmit
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 mei 2014 21:39
Heb je voldoende ruimte op je server? Zie je de thumbnails wel in de backend? Heb je iets aangepast bij de categorie opties (paginatie, aantal thumbnails per pagina)?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 mei 2014 21:44
Als je in phoca gallery gaat naar afbeeldingen, selecteer de categorie en onderin staat toon: xx Zet deze op alle. Waarschijnlijk zal dan het aanmaken van thumbs doorgaan.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
01 mei 2014 21:56
Astrid, dat was het. Voor zover ik weet heb ik het zelf niet aangepast, maar heeft de paginatie standaar op 100 gestaan. Ik heb het aantal verhoogd en voila.... alle thumbnails zijn zichtbaar. Grote dank.
- jcsmit
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden