Ik wil één pagina (artikel) aan één menu-item wijden. Op die pagina wil ik in een moderne, strakke stijl diverse producten tonen met een professionele foto die bij het klikken vergroot wordt, en naast de foto (rechterkant van de foto) een korte omschrijving van het product en een kleine opsomming met de voordelen. Bovenin wil ik eerste een korte intro tekst plaatsen, mits dat mogelijk is.
Het liefst dat 2 à 3 foto's horizontaal naast elkaar kunnen om vervolgens de 'rij' er onder verder te gaan met de volgende.
Mijn 'technisch' Engels is niet altijd even goed, waardoor het voor mij lastig is om überhaupt de juiste extensie te vinden.
Wat ik bedoel wordt veelal door marketingbureaus gebruikt, dus daar heb ik maar even een voorbeeld van gebruikt. Om een goed beeld te krijgen van wat ik voor ogen heb, hierbij een link van een website die ongeveer heeft wat ik bedoel:
www.templatefabriek.nl/website-templates/
en/of
www.professionele-site.nl/maatwerk-webdesign
Het gaat om ongeveer hetzelfde principe, maar dan echt nog wel een stuk strakker en moderner. Wie heeft de gouden tip voor (het liefst gratis) een soortgelijke extensie?