Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kwetsbare plugin nonumber frame
Kwetsbare plugin nonumber frame
04 jul 2014 13:43
Beste mensen
Ik krijg van de provider bericht dat op mijn website een kwetsbare plugin voorkomt.
Het betreft plugin/system/nonumber framework. Als ik deze via de backhand open staat er aan de rechterkant dat ik deze plugin niet mag de-installeren of de-publiceren.
Moet ik een nieuwe versie installeren maar waar ik deze vandaan.
vrgr
kelderg
Ik krijg van de provider bericht dat op mijn website een kwetsbare plugin voorkomt.
Het betreft plugin/system/nonumber framework. Als ik deze via de backhand open staat er aan de rechterkant dat ik deze plugin niet mag de-installeren of de-publiceren.
Moet ik een nieuwe versie installeren maar waar ik deze vandaan.
vrgr
kelderg
- kelderg
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
04 jul 2014 14:02 - 04 jul 2014 14:03
Framework van NoNumber zit in elke extensie van NoNumber.
Als ervoor zorgt dat je bijvoorbeeld NoNumber Extension manager installeert, zie je in één scherm welke extensies van NoNumber je niet op de actuele versie hebt draaien.
En als er één extensie-ontwikkelaar is die serieus met de extensies bezig is, dan is het Peter wel.
Het lijkt mij dus sterk dat het framework van NoNumber dus niet goed zou zijn, tenzij je een oude versie gebruikt
Als ervoor zorgt dat je bijvoorbeeld NoNumber Extension manager installeert, zie je in één scherm welke extensies van NoNumber je niet op de actuele versie hebt draaien.
En als er één extensie-ontwikkelaar is die serieus met de extensies bezig is, dan is het Peter wel.
Het lijkt mij dus sterk dat het framework van NoNumber dus niet goed zou zijn, tenzij je een oude versie gebruikt
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
04 jul 2014 14:40 - 04 jul 2014 15:21
Hallo
Ik neem meteen aan dat Peter een kei is op dat gebied, maar ik kreeg deze melding van de provider:
Ik neem meteen aan dat Peter een kei is op dat gebied, maar ik kreeg deze melding van de provider:
Edit Astrid: Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Bestand: /web/plugins/system/nnframework/helper.php
Positie: 0
Bewerkt: 17-06-2012 20:24:36
Melding: Kwetsbare versie van NoNumber! Framework gevonden.
Testwaarde: Is 12.3.1 > 12.3.2?
Code voorbeeld:
Geen code voorbeeld beschikbaar
- kelderg
-
Heeft onderwerp gestart
-
04 jul 2014 15:24 - 04 jul 2014 15:24
Zoals Wouter al aangeeft: je extensie is zwaar verouderd. Een fix voor dit probleem was al beschikbaar met versie 12.4.5 en inmiddels is de laatste versie van deze plugin NoNumber Framework v14.6.11
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
04 jul 2014 19:01
Beste mensen
Ik heb no number manager ge-installeerd en alle bestanden ge-installeerd. System/nonumber frame staat nu op 14.11, dus de laatste versie.
Iedereen reuze bedankt voor de tips.
vrgr
kelderg
Ik heb no number manager ge-installeerd en alle bestanden ge-installeerd. System/nonumber frame staat nu op 14.11, dus de laatste versie.
Iedereen reuze bedankt voor de tips.
vrgr
kelderg
- kelderg
-
Heeft onderwerp gestart
-
04 jul 2014 19:18
Graag gedaan en bedankt voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen het topic sluiten door op de groene "opgelost"knop te klikken.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen het topic sluiten door op de groene "opgelost"knop te klikken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
04 jul 2014 21:51
Zojuist ontving ik van Peter (de ontwikkelaar van de NoNumber-extensies) het volgende bericht:
Dit is voor iedereen handig om te weten
De NN Framework versie nummering is op basis van YY.MM.DD. Dus 12.4.5 is dus ouder dan 2 jaar!
Dit is voor iedereen handig om te weten

Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 1.089 seconden