Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JSN Imageshow verwijderen lukt niet.
10 jul 2014 12:54
Hallo beste mensen,
Bij het maken van mijn website had ik een JSN slideshow op de voorpagina staan. Nu ik besloten heb om toch een andere template te gaan gebruiken wil ik die slideshow er weer af wil hebben.. ik heb in Extentiebeheer de module verwijderd maar kreeg de melding dat de JSN imageshow onderdelen verwijderd zijn maar de verwijdering niet gelukt is. Alle gegevens zijn inderdaad weg maar de slideshow staat nog wel op de nieuwe template. Wel leeg want ik had de foto's al verwijderd maar toch.. Iemand hier ervaring mee?
Hoe krijg ik dit nu nog weg? Ik gebruik Joomla 2.5.
Groet,
Nesa
Bij het maken van mijn website had ik een JSN slideshow op de voorpagina staan. Nu ik besloten heb om toch een andere template te gaan gebruiken wil ik die slideshow er weer af wil hebben.. ik heb in Extentiebeheer de module verwijderd maar kreeg de melding dat de JSN imageshow onderdelen verwijderd zijn maar de verwijdering niet gelukt is. Alle gegevens zijn inderdaad weg maar de slideshow staat nog wel op de nieuwe template. Wel leeg want ik had de foto's al verwijderd maar toch.. Iemand hier ervaring mee?
Hoe krijg ik dit nu nog weg? Ik gebruik Joomla 2.5.
Groet,
Nesa
- Nesa
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 jul 2014 13:02
Hier
hetzelfde probleem. Je kunt die instructie volgen of misschien is de laatste versie wel goed, dan zou je de extensie opnieuw kunnen downloaden, installeren en dan de-installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 jul 2014 13:07
Dank je voor je reactie, Astrid. Deze oplossing had ik zelf ook gevonden op Google, maar ik kom daar niet ver mee aangezien ik geen idee heb waar ik " Replace this file to the 'source_root\administrator\components\com_imageshow' folder ." kan vinden..
Ik ben namelijk nog een beginnende beginner met het bouwen van een website...
Ik ben namelijk nog een beginnende beginner met het bouwen van een website...
- Nesa
- Nieuw op Joomla!NL
10 jul 2014 13:27
Verbinding maken met de server met een ftp programma en dan naar die map bladeren. Als het goed is zie je een map administrator, die open je en dan blader je verder net zoals op je computer.
Volgens mij ben je nog maar net begonnen met je site, dus misschien ook een optie om hem even helemaal opnieuw te installeren.
En dan is het denk ik ook handiger om direct met Joomla 3.3.1 te starten
Als je hier nog vragen over hebt, maak dan even een nieuw draadje aan.
Volgens mij ben je nog maar net begonnen met je site, dus misschien ook een optie om hem even helemaal opnieuw te installeren.
En dan is het denk ik ook handiger om direct met Joomla 3.3.1 te starten
Als je hier nog vragen over hebt, maak dan even een nieuw draadje aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
10 jul 2014 13:40
Het nadeel is dat vorig jaar een kennis van me de site voor me geïnstalleerd heeft (inclusief JSN Slideshow) met de bedoeling me te gaan leren hoe ik de website opbouw en onderhouden kan. Hij heeft toen ook gelijk een aantal aanpassingen gedaan en dingen geïnstalleerd waardoor ik nu niet meer kan vinden wat waar zit en hoe ik het weer aanpas. Van dat 'leren hoe het werkt' enz is dus helaas niks meer gekomen en nu heb ik mezelf er maar op gestort en moet dus helemaal bij het begin beginnen..
Misschien is het inderdaad handiger om echt helemaal opnieuw te beginnen maar ook dat moet ik even uitvogelen hoe dat aan te pakken..
Het is dat ik vastbesloten ben een eigen website te bouwen want anders....
Misschien is het inderdaad handiger om echt helemaal opnieuw te beginnen maar ook dat moet ik even uitvogelen hoe dat aan te pakken..
Het is dat ik vastbesloten ben een eigen website te bouwen want anders....
- Nesa
- Nieuw op Joomla!NL
10 jul 2014 13:52Denk dat het wel een goed idee is om zelf helemaal opnieuw te beginnen. Dan weet je exact wat je doet en wat je waar neer hebt gezet. Zelfs voor mij is het vaak een hele klus om de logica te doorgronden van de website van iemand anders.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.657 seconden