Hallo Joomlers,
Weet iemand of het mogelijk is om naast een Phoca Galerie in een aparte modulepositie een gekoppeld artikel te plaatsen? Dus zodra een galerie gekozen wordt moet er een bijbehorend artikel getoond worden, bijvoorbeeld via een 'custom html' module of 'place article anywhere'
Technisch gesproken: Is er een mogelijkheid in php of html om een variable met de naam van de galerie-categorie door te geven aan een andere module die het artikel weergeeft waarvan de naam gelijk is aan de bijbehorende Phoca galerie?
Een galerie plugin in het artikel is geen geschikte oplossing. Verschillende mensen kunnen de artikelen bewerken en al meerdere malen is de plugin daarbij per ongeluk gewist of gewijzigd.
Een ook geschikte oplossing zou exact het omgekeerde zijn, dus zodra artikel x geopend wordt zal op de naastliggende modulepositie de bijbehorende galerie getoond worden, en voor artikel y dus een galerie-categorie-y. Maar i.v.m. de huidige werking van de website heb ik bij voorkeur de 1e oplossing.
De teksten plaatsen in het tekst vak van de phoca Galerie is ook geen oplossing omdat ik ook diverse zoekmodules in de website gebruik die met tags werken en alleen in artikelen kunnen zoeken.
Alvast bedankt!
Joomla 2.5.22
Phoca 3.2.6
Ik kan php redelijk lezen en begrijpen maar ben zeker geen php programmeur, als iemand me op weg helpt lukt het waarschijnlijk wel.