Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Phoca gastenboek opnieuw installeren
14 aug 2014 10:53
Hallo,
Via de back-end van Joomla 2.5 krijg ik allemaal foutmeldingen in Phoca gastenboek als ik de berichten wil bekijken, voordat ik ze plaats.
Dus eigenlijk wil ik Phoca gastenboek wel opnieuw installeren. Maar ik wil graag de berichten bewaren, zodat die ook in de nieuwe installatie te zien zijn.
Kan dit?
Groet,
Klaas
Via de back-end van Joomla 2.5 krijg ik allemaal foutmeldingen in Phoca gastenboek als ik de berichten wil bekijken, voordat ik ze plaats.
Dus eigenlijk wil ik Phoca gastenboek wel opnieuw installeren. Maar ik wil graag de berichten bewaren, zodat die ook in de nieuwe installatie te zien zijn.
Kan dit?
Groet,
Klaas
- klaasb1959
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 aug 2014 11:04
Als je hem verwijdert, dan ben je alles kwijt. Je zou hem wel nog een keer kunnen installeren en dan kiezen voor upgrade als je die button nog te zien krijgt als je dezelfde versie eroverheen zet. Weet ik niet zeker, dus maak voor de zekerheid eerst een backup!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
16 aug 2014 16:02
Bedankt voor je antwoord. Ik kan het Phoca gastenboek niet meer benaderen via de back-end.
Dus ik denk, dat ik dat gastenboek maar verwijder, maar hoe doe ik dat?
Ik zie deze niet staan bij modules en ook niet bij plugins.
Dus ik denk, dat ik dat gastenboek maar verwijder, maar hoe doe ik dat?
Ik zie deze niet staan bij modules en ook niet bij plugins.
- klaasb1959
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 aug 2014 16:22
Ik heb hem kunnen verwijderen via extensiebeheer. Nu wil ik Phoca Guestbook opnieuw installeren, maar krjg de melding: kan de webpagina niet vinden. Wat doe ik nu weer verkeerd?
- klaasb1959
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 aug 2014 17:53
Die begrijp ik niet. Je download in principe de extensie bij phoca.cz en installeert hem dan bij Extensiebeheer. Dan herken ik die foutmelding echt niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
16 aug 2014 20:02
Nee, ik snap het ook niet. Zowel Internet Explorer als Firefox. Lukt niet.
- klaasb1959
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 aug 2014 20:07
Bij nader inzien denk ik dat ik hem snap. Er zijn blijkbaar nog steeds hosters die ten onrechte phoca guestbook blokkeren. Daarom werkte hij waarschijnlijk ook niet meer. Dus neem contact op met je hoster.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
16 aug 2014 20:12
Oke, zal Mijndomein eens even vragen hoe het zit....
Bedankt!
Bedankt!
- klaasb1959
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.966 seconden