Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Zoeken naar artikelen
Zoeken naar artikelen
14 sep 2014 13:04 - 15 sep 2014 08:57
Zit al een hele tijd te puzzelen met Simple Search van Joomla 2.5. Al veschillende acties gedaan, verwijderd, opnieuw aangemaakt enz, enz. Als ik bij de website:
www.vanveenadministratie.nl
bij [Zoek] intikt het woord [Belasting] krijg ik het volgende reseultaat:
www.vanveenadministratie.nl/nl/component...hrase=all&Itemid=139
Zoek alleen in:
Categorieën Contactpersonen Nieuwsfeeds Weblinks
Bij het derde vierkantje verwacht ik het woord artikelen op een of andere manier wordt dit niet weergegeven, bij op zoek naar het bestand waar ik dit zou kunnen aanpassen, als ik met firebug een analayse uitvoer op het element is inderdaad het woord niet zichtbaar. Dus mijn optie is op dit even handmatig toe te voegen. Kan alleen niet achterhalen waar het bestand zit.
Het zal zeker aan mij liggen vandaar dat ik hulp vraag aan het forum.
Hier onder de analyse van het element:
Het woord artikel zou voor </label> moeten worden kunnen geplaatst, als ik dit test wordt het netjes toegevoegd, kan alleen het goede bestand nog niet vinden.
Edit WoodyF4u: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel mij onduidelijk leek voor andere lezers Het gaat hier over de standaard zoekextensie van Joomla!
www.vanveenadministratie.nl/nl/component...hrase=all&Itemid=139
Zoek alleen in:
Categorieën Contactpersonen Nieuwsfeeds Weblinks
Bij het derde vierkantje verwacht ik het woord artikelen op een of andere manier wordt dit niet weergegeven, bij op zoek naar het bestand waar ik dit zou kunnen aanpassen, als ik met firebug een analayse uitvoer op het element is inderdaad het woord niet zichtbaar. Dus mijn optie is op dit even handmatig toe te voegen. Kan alleen niet achterhalen waar het bestand zit.
Het zal zeker aan mij liggen vandaar dat ik hulp vraag aan het forum.
Hier onder de analyse van het element:
Code:
<label for="area-content">
</label>
Het woord artikel zou voor </label> moeten worden kunnen geplaatst, als ik dit test wordt het netjes toegevoegd, kan alleen het goede bestand nog niet vinden.
Edit WoodyF4u: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel mij onduidelijk leek voor andere lezers Het gaat hier over de standaard zoekextensie van Joomla!
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
14 sep 2014 14:59
Ik heb geen ervaring met de module Simple Search maar persoonlijk bevalt mij het gratis Rok Ajax Search erg goed. Wellicht dat het hiermee lukt
extensions.joomla.org/extensions/search-...ing/site-search/9011
?
- edwerf
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
14 sep 2014 16:49
Hoi Edwerf,
Heb de Module aan geinstalleerd op de Website, zou jij mij door de installatie heen willen helpen.
Als ik nu bij het zoekgegeven [Belasting] meegeef krijg ik het volgende resultaat: No Results, Advanced search, als we op dit laatste klikken een aantal meldingen.
Misschien dat ik wat fout doe, voordat ik dingen ga doen graag even een advies, zal me niets verbazen als ik iets niet goed doe.
Alvast hartstikke dank voor de gedane moeite.
Heb de Module aan geinstalleerd op de Website, zou jij mij door de installatie heen willen helpen.
Als ik nu bij het zoekgegeven [Belasting] meegeef krijg ik het volgende resultaat: No Results, Advanced search, als we op dit laatste klikken een aantal meldingen.
Misschien dat ik wat fout doe, voordat ik dingen ga doen graag even een advies, zal me niets verbazen als ik iets niet goed doe.
Alvast hartstikke dank voor de gedane moeite.
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
14 sep 2014 17:14
Ik heb alles op standaard laten staan, laat op elk woord zoeken met daarbij op de nieuwste artikelen. Ik heb de indruk dat alles bij mij wel goed gevonden wordt op
khemtittravel.nl/
.
- edwerf
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
16 sep 2014 20:20 - 17 sep 2014 15:12
Heb volgens mij alle optie ingesteld zoals je heb aangegeven, naar het vullen van de zoekgegevens krijg ik nog steeds onderstaande melding:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Warning: mb_strpos() [function.mb-strpos]: Empty delimiter in /home/rmvvadmin/domains/vanveenadministratie.nl/public_html/libraries/phputf8/mbstring/core.php on line 45
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
17 sep 2014 11:30 - 17 sep 2014 15:13
Volgens mij heeft het niets met instellingen te maken maar heb je ergens een foutmelding.
Hoop dat iemand de oplossing voor je heeft.
Als ik erop google dan lijkt het met de php versie of code te maken te hebben. Maar er is vast iemand op dit forum die hier meer van weet dan ik.
Edit Astrid: Ik heb de reacties samengevoegd.
Hoop dat iemand de oplossing voor je heeft.
Als ik erop google dan lijkt het met de php versie of code te maken te hebben. Maar er is vast iemand op dit forum die hier meer van weet dan ik.
Edit Astrid: Ik heb de reacties samengevoegd.
- edwerf
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
22 sep 2014 20:06 - 22 sep 2014 20:30
Ben op zoek naar iemand die een goede PHP kennis heeft, het bestand waar de melding over gaat is bijgevoegd bij dit bericht:
MELDING:
VERZOEK:
Zou iemand voor mij in het bestand willen kijken wat er niet goed gaat, cq, willen aangeven wat wij kunnen doen.
Edit Jelle.
Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
MELDING:
Warning: mb_strpos() [function.mb-strpos]: Empty delimiter in /home/rmvvadmin/domains/vanveenadministratie.nl/public_html/libraries/phputf8/mbstring/core.php on line 45
VERZOEK:
Zou iemand voor mij in het bestand willen kijken wat er niet goed gaat, cq, willen aangeven wat wij kunnen doen.
Edit Jelle.

- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
22 sep 2014 20:11 - 22 sep 2014 20:31
Volgens mij is het bestand niet goed over gekomen:
Edit Jelle.
Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
*/
function utf8_strpos($str, $search, $offset = FALSE){
if ( $offset === FALSE ) {
return mb_strpos($str, $search);
} else {
return mb_strpos($str, $search, $offset);
}
Regel 45 = return mb_strpos($str, $search);
Edit Jelle.

- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Zoeken naar artikelen
22 sep 2014 21:13
Fouten herstel je door de oorzaak te zoeken en zeker niet door core bestanden aan te passen. Zoals al aangegeven is het waarschijnlijk een conflict met een andere extensie of wordt het veroorzaakt door je server configuratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Zoeken naar artikelen
28 sep 2014 21:23 - 28 sep 2014 21:37
We zijn nog een aantal dagen op zoek geweest naar een oplossing, helaas nog geen resultaat kunnen vinden. Besloten hebben we om de search functie te deactiveren. In een later stadium gaan we nog een op zoek naar een oplossing. We beseffen dat dit niet de oplossing is. Andere werkzaamheden blijven hierdoor liggen, we blijven nu even teveel hangen in de search functie. Het topic zullen we dan ook gaan sluiten.
Edit Astrid: Ik heb opgelost uit de titel gehaald omdat het probleem niet opgelost is. Lees s.v.p. de regels m.b.t. het gebruik van de knop.
Edit Astrid: Ik heb opgelost uit de titel gehaald omdat het probleem niet opgelost is. Lees s.v.p. de regels m.b.t. het gebruik van de knop.
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.763 seconden