Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Phoca Download - Meervoudige upload werkt niet
14 okt 2014 16:20 - 14 okt 2014 16:21
Dit is voor de website van mijn koor, NIET mijn eigen site
Ik kan in een categorie wel diverse reeds geuploade files selecteren, maar het uploaden naar de site werkt alleen per artikel. Het venster Meerdere Upload ("Multiple upload?") reageert absoluut niet.
Dat scheelt een hoop werk dat eigenlijk begin van de avond klaar zou moeten zijn.
Voor de backend lijkt er geen dummies-helpfile te vinden... Wie kent deze component?
Ik ben Administrator, de SuperUser is met vakantie
(Joomla! 2.5.25, Phoca Dowmload 2.1.9)
Ik kan in een categorie wel diverse reeds geuploade files selecteren, maar het uploaden naar de site werkt alleen per artikel. Het venster Meerdere Upload ("Multiple upload?") reageert absoluut niet.
Dat scheelt een hoop werk dat eigenlijk begin van de avond klaar zou moeten zijn.
Voor de backend lijkt er geen dummies-helpfile te vinden... Wie kent deze component?
Ik ben Administrator, de SuperUser is met vakantie

(Joomla! 2.5.25, Phoca Dowmload 2.1.9)
Groet,
Leo
Joomla! 4.4.9 - alle extensie up-to-date, PHP 8.1 MySQLi 5.5.5-10.3.23-MariaDB
www.ltebraake.nl , Thema Casiopeia gemodificeerd
Leo
- LtB
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
14 okt 2014 16:49Wat doe je precies en wat reageert niet. Bestanden - Meervoudig toevoegen - tab Meerdere upload en dan?reageert absoluut niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 okt 2014 17:14
Dan toe ik::
voeg bestanden toe:
1) Kies bestanden in excplorer, zodat ze verschijnen in het lijstje te uploaden bestanden
2) Voeg bestanden toe. Dan lijkt het te gebeuren, al flitst een roze kadertje voorbij. De lijst verdwijnt, en de focus gaar naar de lijst al geuploade bestanden. Daar staan de nieuwe niet bij.
3) Naar beneden scrollend naar het venster voor nieuwe files, staat daar bovenaan in een rood gekleurd kadertje: "Telling van niet geüploaden (niet geslaagde) bestanden: 2"
In het begin had ik er ook last van, dat het explorervenster om naar de gewenste files te scrollen op de achtergrond geopend wordt. Ik zag het gewoon niet, zat achter de browser
Maar dat weet ik nu...
voeg bestanden toe:
1) Kies bestanden in excplorer, zodat ze verschijnen in het lijstje te uploaden bestanden
2) Voeg bestanden toe. Dan lijkt het te gebeuren, al flitst een roze kadertje voorbij. De lijst verdwijnt, en de focus gaar naar de lijst al geuploade bestanden. Daar staan de nieuwe niet bij.
3) Naar beneden scrollend naar het venster voor nieuwe files, staat daar bovenaan in een rood gekleurd kadertje: "Telling van niet geüploaden (niet geslaagde) bestanden: 2"
In het begin had ik er ook last van, dat het explorervenster om naar de gewenste files te scrollen op de achtergrond geopend wordt. Ik zag het gewoon niet, zat achter de browser

Maar dat weet ik nu...
Groet,
Leo
Leo
- LtB
-
Heeft onderwerp gestart
-
14 okt 2014 19:26
Ik herken het niet. Bij mij opent het explorer venster gewoon bovenop de site en verloopt het gewoon goed. Dus of een lokale instelling of een keer en andere browser proberen? Het ligt in ieder geval niet aan Phoca Download.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 okt 2014 22:39
Goed idee. Vanavond de browsers gewisseld, Chrome voor Backend en Firefox voor Frontend.
Verschijnselen hetzelfde.
De voorbijflitsende foutboodschap per bestand uploaden kon ik nu gedeeltelijk lezen: Iets met "uitvoerstream".
Ligt dus niet aan de browser.
Als je met die uitvoerstream niks kunt, zal ik gewoon wachten tot de superuser terug is...
Verschijnselen hetzelfde.
De voorbijflitsende foutboodschap per bestand uploaden kon ik nu gedeeltelijk lezen: Iets met "uitvoerstream".
Ligt dus niet aan de browser.
Als je met die uitvoerstream niks kunt, zal ik gewoon wachten tot de superuser terug is...
Groet,
Leo
Leo
- LtB
-
Heeft onderwerp gestart
-