Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Sigplus (fotogalerij) module geeft geen class aan foto's
26 okt 2014 23:56 - 26 okt 2014 23:57
Beste Joomla experts,
Ik heb een vraagstuk over een samenwerking van een module en een plugin, namelijk Sigplus module en Nice Watermark plugin.
De module Sigplus geeft in zijn weergave geen "img class" mee, waardoor voor de plugin Nice Watermark niet mogelijk is een watermerk weer te geven op deze foto's.
Ik laad de module in een pagina met het script {loadposition ...................}
Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik zorgen dat de "class" die ontbreekt voor de IMG handmatig toch wordt ingevoegd?
Of kan ik in het script een eenvoudige aanpassing doen?
Ik ben heel goed in zoeken, maar niet in het schrijven van scripts, dus hopelijk kan iemand het in Jip en Janneke uitleggen
Ik heb een vraagstuk over een samenwerking van een module en een plugin, namelijk Sigplus module en Nice Watermark plugin.
De module Sigplus geeft in zijn weergave geen "img class" mee, waardoor voor de plugin Nice Watermark niet mogelijk is een watermerk weer te geven op deze foto's.
Ik laad de module in een pagina met het script {loadposition ...................}
Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik zorgen dat de "class" die ontbreekt voor de IMG handmatig toch wordt ingevoegd?
Of kan ik in het script een eenvoudige aanpassing doen?
Ik ben heel goed in zoeken, maar niet in het schrijven van scripts, dus hopelijk kan iemand het in Jip en Janneke uitleggen

- msvoogd
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 okt 2014 09:00
Hallo msvoogd,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Denk niet dat dat mogelijk is. Maar je kunt wel de gallery laden met de plugin code en er dan een watermerk aan toevoegen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Denk niet dat dat mogelijk is. Maar je kunt wel de gallery laden met de plugin code en er dan een watermerk aan toevoegen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 okt 2014 10:26
Bedankt Astrid,
Maar zou je mij kunnen uitleggen welke code ik hiervoor dan moet gebruiken?
Voor een positie weet ik het, maar niet in combinatie zoals jij voorstelt.
Grtn.Mark
Maar zou je mij kunnen uitleggen welke code ik hiervoor dan moet gebruiken?
Voor een positie weet ik het, maar niet in combinatie zoals jij voorstelt.
Grtn.Mark
- msvoogd
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 okt 2014 10:31
De code staat exact (eventueel aanpassen qua positie van je watermerk) in de link die ik je hiervoor gaf.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
27 okt 2014 10:41
Probleem is dat het watermerk een plugin is die alleen werkt als ik een img class opgeef.
Misschien is er een code waarin je een modulepositie oproept en er een class aan meegeeft?
Misschien is er een code waarin je een modulepositie oproept en er een class aan meegeeft?
- msvoogd
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 okt 2014 11:06
Dan moet je of afscheid nemen van die plugin en de watermerk instellingen gebruiken van sigplus, of even contact opnemen met de maker. Ik zie zo geen mogelijkheid om een class een een sigplus afbeelding toe te voegen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden