Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Slechte ranking

Slechte ranking

05 mei 2012 12:59
Hallo,

Mijn site is eindelijk geïndexeerd bij Google. Maar als ik de website naam intyp, staat bovenaan altijd eerste de Facebookpagina en als 2e/3e (verschilt per dag) komt mijn website pas.

Ook heb ik een "Vind ik leuk" knop op de startpagina van mijn site toegevoegd. Als je daar dan op klikt, verschijnt op de tijdlijn van diegene een bericht met de link erbij. Hier staat alleen dan een artikel van een paar dagen geleden bij in plaats van de websitenaam en de omschrijving.

Erg raar, wie kan me helpen?
  • refurb
  • refurb's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Slechte ranking

05 mei 2012 13:43
Als een site slecht gerankt wordt, dan heeft dat vaak de volgende oorzaken:

1. slechte semantische opbouw
2. geen unieke content
3. gebruik van scripts
4. langzame hosting

Je kunt op alle punten stuk voor stuk de uitdaging aangaan.

Met een link nar je site, is kan er specifiekere opbouwende kritiek gegeven worden.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Slechte ranking

08 mei 2012 16:43
Wat ook een OK idee is, is om bij je artikelen (een) aparte meta-gegevens ingeven.
Joomla is Joomla!. En Joomla! is het beste CMS wat er bestaat, dat kan toch niet anders, wel?
  • wdele
  • wdele's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Slechte ranking

09 mei 2012 15:07
Hallo wdele,

Wat ook een OK idee is, is om bij je artikelen (een) aparte meta-gegevens ingeven.

meta gegevens per pagina zijn een deel van je unieke content. Als je de semantiek goed voor elkaar hebt, dan dragen meta gegevens minimaal bij.

De meta gegevens zijn veel minder belangrijk dan ze 5 jaar gelden waren. Er is te veel misbruik van gemaakt.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.648 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie