Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
google alerts ziet mijn site niet
14 jan 2013 20:25
beste mensen;
ik zoek me helemaal suf hoe het komt dat mijn site www.manuia.org niet gevonden wordt door Google Alert. De meest simpele site's vindt google wel, doch mijn site niet.Ik heb denk ik van alles al uitgeplozen maar kom er niet achter. Wat doe ik fout !Ligt het aan de instellingen oid.
ik zoek me helemaal suf hoe het komt dat mijn site www.manuia.org niet gevonden wordt door Google Alert. De meest simpele site's vindt google wel, doch mijn site niet.Ik heb denk ik van alles al uitgeplozen maar kom er niet achter. Wat doe ik fout !Ligt het aan de instellingen oid.
- manuiateam
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
15 jan 2013 13:42
Wat wil je doen met Google Alerts?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 jan 2013 15:51
Ik moest het even
opzoeken
omdat ik er zelf nooit mee gewerkt heb.
Ik lees daar dat het alleen de top 20 resultaten betreft uit een zoek query. Kan dit de oorzaak zijn welke je naar op zoek bent?
Overigens is het ook een prototype gezien het een beta uitgave is.
Ik lees daar dat het alleen de top 20 resultaten betreft uit een zoek query. Kan dit de oorzaak zijn welke je naar op zoek bent?
Overigens is het ook een prototype gezien het een beta uitgave is.
- JUR2012
- Bekend met Joomla!NL
16 jan 2013 15:52
google alerts helpt bezoekers iets te vinden. bv ben je opzoek naar een potlood, dan scant google alle website en blogs op zoek naar het woord potlood.
frapante is dat bv op marktplaats wel een item wordt gevonden. dan vraag ik me af ; wat heeft marktplaats wat mijn site nog niet heeft.(behalve heel veeeel bezoekers )
in mijn beleving omzeil je met Google Alerts de hoge ranking van grote site's en vindt je alle items over een bepaald onderwerp.
frapante is dat bv op marktplaats wel een item wordt gevonden. dan vraag ik me af ; wat heeft marktplaats wat mijn site nog niet heeft.(behalve heel veeeel bezoekers )
in mijn beleving omzeil je met Google Alerts de hoge ranking van grote site's en vindt je alle items over een bepaald onderwerp.
- manuiateam
- Joomla!NL ontdekker
16 jan 2013 16:05
Ik denk dat de oorzaak ligt in wat ik al eerder aanhaalde.
Er van uit gaande dat Google gebruik maakt van hetzelfde algoritme als Google search zou hier wel eens de oorzaak kunnen liggen van je probleem.
Er van uit gaande dat Google gebruik maakt van hetzelfde algoritme als Google search zou hier wel eens de oorzaak kunnen liggen van je probleem.
- JUR2012
- Bekend met Joomla!NL
16 jan 2013 16:06 - 16 jan 2013 17:14
Google Alerts is geen zoekmachine. Je gebruikt Google Alerts als je op de hoogte wilt worden gehouden van wijzigingen m.b.t. een bepaald onderwerp. Dus al jij redelijk statische content op je website hebt, dan zijn er geen wijzigingen en zal Google Alerts ook geen melding versturen naar degenen die een abonnement op Google Alerts hebben.
En marktplaats verandert per minuut, dus daar vinden iig veel wijzigingen plaats.
En marktplaats verandert per minuut, dus daar vinden iig veel wijzigingen plaats.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 jan 2013 17:11
beste mensen
helder antwoord en ik denk dat ik het begrijp.
enorm bedankt
helder antwoord en ik denk dat ik het begrijp.
enorm bedankt
- manuiateam
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden