Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost website wordt maar niet gevonden

website wordt maar niet gevonden

20 nov 2013 15:35
#1
heb een website voor een vriendin gemaakt, die wordt maar niet gevonden in Google, heb het aangemeld bij Googlewebmasters, ook de sitemap, nu hoorde ik weer van iemand, je moet de site backlinken, hij wilde dat wel doen voor een klein bedrag met speciale tools? werkt dit?

ps website
  • Byrn
  • Byrn's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 122

website wordt maar niet gevonden

20 nov 2013 17:16
#2
Hier staan enkele tips. Post #2.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

website wordt maar niet gevonden

25 nov 2013 13:47
#3
Ik heb Byrne een aantal tips gegeven via PM. Omdat ik hiermee de forumregels heb overtreden, door PM's te beantwoorden terwijl dat ook via een forumdraadje kan, hier even een samenvatting van de tips zodat anderen er ook nog wat aan hebben (knipoog naar Astrid):

De metadescriptions waren soms wat onvolledig of te summier of hadden te weinig context voor Google om er iets mee te kunnen. Verteld dat metakeywords niet worden gebruikt door Google, maar mogelijk wel door andere zoekmachines.

Daarnaast heb ik gezegd dat ik niet weet of de backlinks die zijn gedaan of die helpen. Google is en wordt strenger op organische backlinks. Als het backlinks zijn via een linkfarm dan zal Google dat nu of anders straks gaan afstraffen.

Op de vraag waarom de site niet via Google te vinden is heb ik geantwoord dat ik de site wel kan vinden als ik op jets thuiskapper zoek, met tegelijk de vraag op welke zoekwoorden hij eigenlijk wil scoren bij Google.
Daar kan ik nu aan toevoegen dat waarschijnlijk het zoekwoord thuiskapper vast wel al druk bezet is en dat je met een nieuwe site niet kan verwachten dat je dan op de eerste pagina van zoekresultaten zal komen.

Tot zover de samenvatting.
Gahan Zwart
CMSJoy
KVK: 01164886

website wordt maar niet gevonden

25 nov 2013 21:07
#4
heel veel dank voor de tips, volgende keer volgens het forum, in ieder geval nuttige tips ontvangen.
  • Byrn
  • Byrn's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 122

website wordt maar niet gevonden

25 nov 2013 21:47
#5
Is daarmee deze vraag voldoende beantwoord?
Je kunt na het plaatsen van een laatste bericht dit topic zelf afsluiten met de groene knop Opgelost.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

website wordt maar niet gevonden

26 nov 2013 07:42 - 26 nov 2013 07:43
#6
opgelost :)
Laatst bewerkt 26 nov 2013 07:43 door Byrn.
  • Byrn
  • Byrn's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 122
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.930 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie