Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Link in taalbestand

Link in taalbestand

11 mrt 2012 16:32
#1
In de vertaling van community builder 1.8 heb ik het volgende:
Code:
DEFINE ('_UE_REG_ADMIN_PA_MSG','Een nieuwe gebruiker heeft zich geregistreerd op [SITEURL] en vereist uw goedkeuring.\n' .'Dit e-mailbericht bevat de details\n\n' .'Naam: [NAME]\n' .'E-mailadres: [EMAILADDRESS]\n' .'Gebruikersnaam: [USERNAME]\n\n\n' .'Antwoord niet op dit bericht. Klik hier, als u contact wilt openemen.\n');

Hoe kan ik Klik hier wijzigen in een link naar het contactformulier op mijn website?
  • proclub
  • proclub's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 48

Link in taalbestand

11 mrt 2012 18:27 - 11 mrt 2012 19:28
#2
Dit kun je doen door het volgende op die regel op te nemen i.p.v. het nu getoond klik hier
Code:
<a target="_self" href="jouwwebsite.nl/jouwformulier.html">KLIK HIER</a>

Gerard

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Honderden gratis Nederlandse vertaalde Joomla extensies en templates op www.joomladownloads.nl
Laatst bewerkt 11 mrt 2012 19:28 door Jelle.

Link in taalbestand

11 mrt 2012 19:06
#3

Joomladownloads.nl schreef : Dit kun je doen door het volgende op die regel op te nemen i.p.v. het nu getoond klik hier

<a target="_self" href="jouwwebsite.nl/jouwformulier.html">KLIK HIER</a>

Gerard


Bedankt Gerard, en als ik het naar de standaard contact module wil laten verwijzen dan kan het als volgt, neem ik aan..
Code:
<a target="_self" href="jouwwebsite.nl/contact">KLIK HIER</a>
  • proclub
  • proclub's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 48

Link in taalbestand

12 mrt 2012 02:37 - 12 mrt 2012 02:38
#4
Overigens, voor de geinteresseerden... ik heb het taalbestand van CB 1.8 vergeleken met dat van CB 1.7 en heb geen veranderingen of toevoegingen kunnen vinden. Je kunt dus de vertaling van CB 1.7 voor CB 1.8 gaan gebruiken.
Laatst bewerkt 12 mrt 2012 02:38 door proclub.
  • proclub
  • proclub's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 48
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.801 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie