Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
"There are no articles in this category"
09 mei 2012 20:42
Ik werk met Joomla 2.5.4 en heb daarin twee talen aangemaakt, Nederlands en Engels. Opzich werkt dat wel goed, op een ding na. In de Nederlandse taal heb ik menu items aangemaakt als "Categorie lijst", wat alle artikelen in de geselecteerde categorie laat zien. In het Nederlands werkt dit prima. In het Engelse menu heb ik exact hetzelfde gedaan. Daar werkt het echter niet en toont de boodschap: "There are no articles in this category", terwijl er wel artikelen in die categorie staan. Ik heb alles gecontroleerd wat ik weet, en alles staat op de Engelse taal en is gepubliceerd (categorie, artikelen, menu items). Na uren van zoeken kom ik er nog steeds niet uit en dat is een beetje frustrerend. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Of ben ik iets vergeten?
- robinbenjaweh
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 mei 2012 20:58
Hallo,
Dit probleem heeft wel gespeeld in joomla 1.7 versie en vond dit in een Engels forum.
Misschien heb je er wat aan.
Dit probleem heeft wel gespeeld in joomla 1.7 versie en vond dit in een Engels forum.
Using Joomla 1.7.4 the Menu type 'category list' never shows articles. Just the 'There are no articles in this category' text. This seems to be a bug with Joomla 1.7. I spend a few hours trying to figure this out too.
This worked for me: Go to your menu item with the Category List. Under Category options change 'No Articles Message' to 'Hide'. Save the menu item and refresh the front end page.
Seems to be a bug as that message is meant to show only when there are no articles, but instead it just shows constantly. Hopefully J 2.5 does not have this problem.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 mei 2012 21:22Jelle.D schreef : Hallo,
Bedankt Jelle, maar die had ik inderdaad ook al gevonden. Helaas werkt ook dat niet. Het lijkt er inderdaad op dat dit een bug is. Wellicht moet ik dan toch maar weer iets als JoomFish gaan gebruiken.
- robinbenjaweh
- Nieuw op Joomla!NL
09 mei 2012 21:25
Het lijkt me eigenlijk sterk dat het niet opgelost is in 2.5 of je hebt een update gedaan van 1.7 dat zou kunnen natuurlijk.
Probeer het volgende nog eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Als dat niet lukt weet ik het zo ook niet maar misschien een ander forumlid die het weet.
Probeer het volgende nog eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Als dat niet lukt weet ik het zo ook niet maar misschien een ander forumlid die het weet.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 mei 2012 21:40
Ik heb Joomla 2.5.3 nieuw geinstalleerd, daarna geupgrade naar 2.5.4. Alles dus fris begonnen. Ik heb database reparatie uitgevoerd, maar de database had geen fouten. Alle extenties waren overigens ook geïnstalleerd.
Tja, je zou zeggen dat die bug eruit zou moeten zijn, maar mijn gezond verstand zegt ook dat wanneer ik twee handelingen op exact dezelfde wijze uitvoer, ik normaal ook exact hetzelfde resultaat zou moeten krijgen. Die afwijking is dan ook opmerkelijk.
Tja, je zou zeggen dat die bug eruit zou moeten zijn, maar mijn gezond verstand zegt ook dat wanneer ik twee handelingen op exact dezelfde wijze uitvoer, ik normaal ook exact hetzelfde resultaat zou moeten krijgen. Die afwijking is dan ook opmerkelijk.
- robinbenjaweh
- Nieuw op Joomla!NL
09 mei 2012 21:44
Nog één schot voor de boeg,
De laatste / nieuwste taalbestanden van 2.5.4 even installeren.
Anders hoop ik dat een ander forumlid ons blij maakt met een oplossing.
De laatste / nieuwste taalbestanden van 2.5.4 even installeren.
Anders hoop ik dat een ander forumlid ons blij maakt met een oplossing.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 mei 2012 22:03
Uh, Engels is de default language en het is juist die taal waar het niet werkt. Dus van de Engelse taal heb ik de laatste dan toch volgens mij?
- robinbenjaweh
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden