Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu centreren
Menu centreren
04 feb 2012 17:02 - 04 feb 2012 17:03
Hallo,
Ik ben begonnen met het maken van een nieuwe website HIER en ik maak daarbij gebruik van swMenuFree.
Zoals jullie kunnen zien staat het menu naar rechts gecentreerd maar ik zou dat in het midden gecentreerd willen hebben maar dat krijs ik maar niet voor elkaar.
Weet iemand van jullie hoe ik dat voor elkaar krijg?
Ik ben begonnen met het maken van een nieuwe website HIER en ik maak daarbij gebruik van swMenuFree.
Zoals jullie kunnen zien staat het menu naar rechts gecentreerd maar ik zou dat in het midden gecentreerd willen hebben maar dat krijs ik maar niet voor elkaar.
Weet iemand van jullie hoe ik dat voor elkaar krijg?
- Bruce the Boss
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Menu centreren
04 feb 2012 17:40 - 04 feb 2012 17:49
Ga naar componenten/SWmenufree en dan Size, Position & Offsets.
Ik gebruik het hier .
Ik gebruik het hier .
- Lazy Garfield
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Menu centreren
04 feb 2012 18:34
Ik kan veranderen wat ik wil (left / right / center) bij de instellingen maar hij blijft gewoon staan waar hij staat ......... dus volgens mij zit het hem toch niet daarin?
- Bruce the Boss
Menu centreren
06 feb 2012 17:50
Hoi "Lazy Garfield" (of anderen )
Zou je misschien nog eens naar mijn onderstaand probleem willen kijken want ik krijg het maar niet opgelost.
Ik heb dit probleem in het verleden ook eens gehad en volgens mij is dat toen op een andere manier opgelost maar ik weet dus niet meer hoe
Volgens mij had Astrid (Renate) toen de oplossing dus misschien weet ze het nu ook ?
Zou je misschien nog eens naar mijn onderstaand probleem willen kijken want ik krijg het maar niet opgelost.
Ik heb dit probleem in het verleden ook eens gehad en volgens mij is dat toen op een andere manier opgelost maar ik weet dus niet meer hoe
Volgens mij had Astrid (Renate) toen de oplossing dus misschien weet ze het nu ook ?
- Bruce the Boss
Menu centreren
06 feb 2012 17:53
regel 205 de float eruit halen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Bruce the Boss
Tijd voor maken pagina: 0.876 seconden