Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Header problemen

Header problemen

07 feb 2012 18:41
#1
Beste forum fanaten,

ik ben hier nieuw, ook ben ik nieuw met Joomla nu ben ik toch al enige tijd bezig en toch best ver gekomen alleen heb ik een probleem.

Het probleem is dat ik in mijn site bovenaan een header zelf heb geplaats dus de positie zelf heb gegeven en toegevoegd.

Aan deze positie wou ik een slider toevoegen wat ik ook heb gedaan, alleen krijg ik hem op geen mogelijkheid precies in het witte vierkante vak die ik daar neer heb gezet.

Ik heb het wel voor elkaar gekregen maar als ik de grootte van mijn venster deed veranderen versprong de slider, en waar het goed leek ´google chrome´ waar ik mee werk en ik deed het nakijken met internet explorer klopte het al helemaal niet meer.

De site waar het overgaat is www.sillysbusiness.nl

ik hoop dat 1 van jullie mij kunnen helpen want heb hier geen oplossing toe kunnen vinden.

Mvg
Discussie gesloten.
  • Mikii70
  • Mikii70's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Header problemen

07 feb 2012 21:11
#2
Hoi Mikii70 ,

Tip: maak gebruik van Firefox met de plugin Firebug en je kunt alles volledig ontleden en testen. Dat scheelt je in de toekomst heel veel tijd.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.288 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie