Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
informatie sluiten
informatie sluiten
16 feb 2012 18:55
Op mijn beez20 template heb ik op de voorpagina op positie6 (joomla 2.5.1) een module staan (slideshow) alleen wat ik maar niet weg krijg is de tekst "informatie sluiten" daarnaast. Als je hierop klikt verdwijnt de slideshow, maar ik vind het een doorn in het oog.
Hoe krijg ik dit weg zonder de module links te moeten zetten...
Hoe krijg ik dit weg zonder de module links te moeten zetten...
Groet,
Sander
Sander
- Sander
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
informatie sluiten
16 feb 2012 18:59
Volgens mij hoort dat bij positie 6 en moet je gewoon een andere positie rechts kiezen. Zijn er 3 in totaal.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Sander
- Bekend met Joomla!NL
informatie sluiten
16 feb 2012 19:20
Dan zal je ff moeten
hacken
in de code.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
informatie sluiten
16 feb 2012 19:22
krijg ik dan geen boze joomla mensen op mijn dak? 'hacken' klinkt zo...
Groet,
Sander
Sander
- Sander
- Bekend met Joomla!NL
informatie sluiten
16 feb 2012 19:25
Nee hoor, je mag alles versleutelen als je dat wilt. Joomla mensen worden niet boos (behalve wij soms )
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- Sander
- Bekend met Joomla!NL
informatie sluiten
16 feb 2012 19:51
Extensiebeheer - Templates. Of ff je backend taal tijdelijk op Engels zetten, dan krijg je dezelfde teksten als in de voorbeeldjes.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
informatie sluiten
16 feb 2012 21:07
Heb het gevonden.
hmmm dan zou ik er een tekst in moeten stoppen die zegt waarvoor dat stuk code voor bedoeld is waardoor die er net buiten valt... maar dat maakt toch niet uit wat ik daar type? want dat van hem is met een link naar zijn site toe ect...
hmmm dan zou ik er een tekst in moeten stoppen die zegt waarvoor dat stuk code voor bedoeld is waardoor die er net buiten valt... maar dat maakt toch niet uit wat ik daar type? want dat van hem is met een link naar zijn site toe ect...
Groet,
Sander
Sander
- Sander
- Bekend met Joomla!NL
informatie sluiten
16 feb 2012 21:20
Ik heb het geprobeerd, maar ipv wat de bedoeling was kwam hij onder de tekst ipv naast en informatie sluiten zag er iets anders uit... dus geen resultaat.
Groet,
Sander
Sander
- Sander
- Bekend met Joomla!NL
informatie sluiten
17 feb 2012 09:56
In de laatste instructie zit idd een foutje. Omdat ik vermoed dat deze vraag nog wel vaker voorbij zal komen heb ik het bestand even aangepast. Zie bijlage. Dit is dus een index.php voor Beez_20 waar "Informatie sluiten" verwijderd is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.787 seconden