Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu en Category list
Menu en Category list
22 feb 2012 12:13
Ik kom er even niet uit hoe ik mijn menu's kan organiseren.
Ik heb een categorie (Boeing) met daarin artikelen zoals 737, 747 etc.
Nu ben ik gewend om iedere keer bij een nieuw artikel een nieuw menu te maken die dan onder de parent Boeing komt te staan.
Maar volgens mij kan het eenvoudiger om de category te gebruiken zodat ik niet elke keer een menu hoef aan te maken.
Ik heb nu mijn menu Boeing aangepast als "category list" maar nu komen de artikelen in een pagina te staan.
Ik wil ze echter als submenu onder het menu Boeing hebben.
Veel lukt me wel. Ben aardig op pad maar hier kom ik even niet uit. (zal wel iets simpels zijn)
www.readyforpushback.nl
Joomla 2.5.1
Ik heb een categorie (Boeing) met daarin artikelen zoals 737, 747 etc.
Nu ben ik gewend om iedere keer bij een nieuw artikel een nieuw menu te maken die dan onder de parent Boeing komt te staan.
Maar volgens mij kan het eenvoudiger om de category te gebruiken zodat ik niet elke keer een menu hoef aan te maken.
Ik heb nu mijn menu Boeing aangepast als "category list" maar nu komen de artikelen in een pagina te staan.
Ik wil ze echter als submenu onder het menu Boeing hebben.
Veel lukt me wel. Ben aardig op pad maar hier kom ik even niet uit. (zal wel iets simpels zijn)
www.readyforpushback.nl
Joomla 2.5.1
Ik probeer te overleven in de jungle van China.
- martin1006
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Menu en Category list
22 feb 2012 12:20
Hallo martin1006,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je ze echt als artikel wilt hebben dat getoond wordt bij het klikken op een menu-item dan is je eerste optie de enige mogelijkheid.
Een andere zou nog kunnen zijn om 1 groot artikel te maken met alle types en dan te werken met nieuwe pagina (dan krijg je een soort inhoudsopgave rechts van je artikelen) of te kijken naar een content slider. Dan krijg je als je op je menu Boeing klikt je eerste artikel te zien, met daaronder balkjes van de andere types en die artikelen worden dan een voor een zichtbaar als je op het balkje klikt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je ze echt als artikel wilt hebben dat getoond wordt bij het klikken op een menu-item dan is je eerste optie de enige mogelijkheid.
Een andere zou nog kunnen zijn om 1 groot artikel te maken met alle types en dan te werken met nieuwe pagina (dan krijg je een soort inhoudsopgave rechts van je artikelen) of te kijken naar een content slider. Dan krijg je als je op je menu Boeing klikt je eerste artikel te zien, met daaronder balkjes van de andere types en die artikelen worden dan een voor een zichtbaar als je op het balkje klikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Menu en Category list
22 feb 2012 12:44
Even kijken of we elkaar begrijpen.
Als je bij Luchtvaart trivia klikt dan klapt daar het menu uit met de artikelen die onder die parent staan.
Als je nu Boeing aanklikt dan komen de artikelen in een pagina te staan. Dat wil niet.
Het menu van Boeing moet dus hetzelfde werken zoals Luchtvaar trivia nu werkt. Als je die aanklikt dan klapt het submenu open.
Als je bij Luchtvaart trivia klikt dan klapt daar het menu uit met de artikelen die onder die parent staan.
Als je nu Boeing aanklikt dan komen de artikelen in een pagina te staan. Dat wil niet.
Het menu van Boeing moet dus hetzelfde werken zoals Luchtvaar trivia nu werkt. Als je die aanklikt dan klapt het submenu open.
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
Menu en Category list
22 feb 2012 12:47
Roger!
Bij Boeing heb je nu een categorie lijst, dus dat is logisch. En bij trivia heb je diverse submenu-items die allemaal linken naar een artikel.
Bij Boeing heb je nu een categorie lijst, dus dat is logisch. En bij trivia heb je diverse submenu-items die allemaal linken naar een artikel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Menu en Category list
22 feb 2012 12:51
Read you five!
Dan moet ik het dus blijven doen zoals ik het al deed.
Dan moet ik het dus blijven doen zoals ik het al deed.
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
Menu en Category list
22 feb 2012 12:52
Klopt. Of een van mijn alternatieven bestuderen!
Succes!
Succes!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.780 seconden