Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Datumnotatie
Datumnotatie
01 mrt 2012 20:52 - 02 mrt 2012 19:13
In het override NL taalbestand plaats ik zo goed als standaard dit:
Maar wat als ik bij de uurweergave ipv 10:21 nu 10u21 wil laten weergegeven?
Of wat als ik maandag 1 januari 2012 om 12u21 wil weergeven?
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels: forum.joomlanl.nl/forum/regels.html .
Code:
DATE_FORMAT_LC2="l d F Y H:i"
Maar wat als ik bij de uurweergave ipv 10:21 nu 10u21 wil laten weergegeven?
Of wat als ik maandag 1 januari 2012 om 12u21 wil weergeven?
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels: forum.joomlanl.nl/forum/regels.html .
- Jeroen07
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Datumnotatie
02 mrt 2012 19:43
Kijk
hier
maar even.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Datumnotatie
04 mrt 2012 01:51
Tja, dat geeft geen antwoord op mijn vraag hoe ik custom tekst tussen bv. de dag & het uur kan zetten. Of hoe ik "u" ipv ":" kan weergeven.
- Jeroen07
- Nieuw op Joomla!NL
Datumnotatie
04 mrt 2012 09:23
Dan zal je dat in het php bestand aan moeten gaan passen en er verschillende strings van moeten maken.
Even kort:
[uurformat][tekstring voor "u"][minuutformat]
Even kort:
[uurformat][tekstring voor "u"][minuutformat]
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Datumnotatie
15 mrt 2012 00:53
Kan je dit door middel van een voorbeeld eens tonen hoe ik dat kan doen? Zou dit in de "overrides/nl-NL.override.ini" aanpassen?
- Jeroen07
- Nieuw op Joomla!NL
Datumnotatie
15 mrt 2012 10:09
Zoals al gezegd, dit gaat niet met het aanpassen van een taalbestand. Je zult hier het php bestand moeten zoeken waar de datum geregeld wordt en daar e.e.a. aanpassen.
Maar misschien kan je hier iets mee? En anders even kijken op de JED naar gelijksoortige extensies. Zijn er meer van.
Maar misschien kan je hier iets mee? En anders even kijken op de JED naar gelijksoortige extensies. Zijn er meer van.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.682 seconden