Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

1.5 Template upgrade naar 2.5

1.5 Template upgrade naar 2.5

03 mrt 2012 20:37
#1
Beste Joomla'ers

Ik ben bezig om een site van mijn vereniging te upgraden naar 2.5.

Ik heb daarvoor een kopie van de site op mijn eigen webhost gezet om even te kunnen testen. Na heel wat moeite krijg ik jupgrade zover om alles mee te nemen. Eventueel gebruik ik voor het "echte" werk SPupgrade.

Maar de template die we nu gebruiken, wil ik weer gebruiken. Maar dan in 2.5. Ik heb inmiddels al een flinke handleiding doorgewerkt op www.web-effect.nl/joomla-cursus/tutorial...la-template-tutorial maar ik krijg mijn template niet goed. Ik krijg de volgende melding(staat dwars door de header heen)
Zie: www.generalst.nl/fcc/jupgrade/

Daarnaast krijg ik ook niks van informatie op de site zoals menu's, content etc. Admin deel werkt wel normaal.

Hebben jullie een oplossing hiervoor?

Heeeel erg bedankt!

Stefan van Dijk
Discussie gesloten.
  • generalst
  • generalst's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 6

1.5 Template upgrade naar 2.5

03 mrt 2012 20:47
#2
Hallo,

Tja dan is het ombouwen niet goed gelukt van je template, en met sommige templates is dat ook veel werk waar je toch kennis voor nodig hebt.
Misschien is het handiger om een template uit te zoeken die er op lijkt en wel voor joomla 2.5 geschikt is.
Dat de admin het wel doet dat komt omdat hij de standaard template van de backend meeneemt van joomla 2.5
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.837 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie