Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Blogweergave: Uitlijning van artikelen in kolommen
05 mrt 2012 08:31 - 05 mrt 2012 08:35
Beste forumgebruikers,
Op mijn website maak ik gebruik van een blogweergave op de homepage. De weergave van de artikelen gaan prima, echter zou ik de uitlijning iets aanpassen. Op de eerste afbeelding is te zien hoe artikelen momenteel in kolommen worden uitgelijnd. Ik zou de artikelen echter op elkaar aan willen laten sluiten, zoals in de tweede afbeelding. Kan iemand mij op weg helpen om dit voor elkaar te krijgen.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Op mijn website maak ik gebruik van een blogweergave op de homepage. De weergave van de artikelen gaan prima, echter zou ik de uitlijning iets aanpassen. Op de eerste afbeelding is te zien hoe artikelen momenteel in kolommen worden uitgelijnd. Ik zou de artikelen echter op elkaar aan willen laten sluiten, zoals in de tweede afbeelding. Kan iemand mij op weg helpen om dit voor elkaar te krijgen.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
Afbeelding 1
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Afbeelding 2
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- knoop
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
05 mrt 2012 17:41
Hi knoop,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit is een vraag die al vaker hier voorbijgekomen is. Ligt voornamelijk aan de constructie van je template. Waarom weet ik ook nog niet, want zelfs de standaard joomla templates van 2.5 hebben dit. En ik heb nog geen oplossing voorbij zien komen, behalve dan een template zoeken die die niet heeft. Sorry.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit is een vraag die al vaker hier voorbijgekomen is. Ligt voornamelijk aan de constructie van je template. Waarom weet ik ook nog niet, want zelfs de standaard joomla templates van 2.5 hebben dit. En ik heb nog geen oplossing voorbij zien komen, behalve dan een template zoeken die die niet heeft. Sorry.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
05 mrt 2012 19:06
Heb je een link van de site dan kan ik even mee kijken
- VFRoland
-
- Joomla!NL ontdekker
-
08 mrt 2012 10:16 - 08 mrt 2012 10:17
Hierbij een link naar een testomgeving.
Weinig content maar het probleem is zichtbaar. Even naar beneden scrollen voor de artikelen in kolomweergave.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
- knoop
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
08 mrt 2012 10:33
Is gewoon een hele klus om dit aan te passen. Zoals al gezegd zoek een template die dit niet heeft. Deze heeft dan een template override voor een aantal com_content views. Je zou die overrides in je eigen templatemap kunnen zetten en kijken of ze dan werken of eventueel van daaruit kunnen starten met aanpassen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
08 mrt 2012 10:36
Doorgaans genereer ik een basistemplates met Artisteer, maar was het probleem voor J!2.5 nog nooit tegengekomen. Zal er mee moeten leren leven ben ik bang... verdorie

- knoop
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
08 mrt 2012 10:41 - 08 mrt 2012 10:42
Of toch op zoek gaan. Is wel te doen hoor. Afhankelijk van je kennis. En inderdaad zit het standaard in J2.5 en daarom dus ook in Artisteer en in de standaard Joomla templates. Ik heb even gekeken bij yootheme en zij hebben het wel zoals jij wilt, maar ja, die zijn niet gratis.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.761 seconden