Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu titel
Menu titel
06 mrt 2012 18:01
Hallo, Ik werk sinds kort met de nieuwe Joomla! versie 2.5.1.
Hiervoor had ik nog de oude versie dus ik heb een aantal versies overgeslagen.
Hierin heb ik het voorbeeld bestand in geladen, daar zitten een aantal menu's die je d.m.v. een instelling die achter de menu's aanklikbaar zijn, zodat deze menu's b.v. in de linker of rechter kolom van de site verschijnen.
Nu wil ik een nieuw menu aanmaken maar hoe kan ik nu instellen op welke plats binnen de site dit menu moet verschijnen en tijdens welke pagina, want er zit geen aanklikbare mogelijkheid in de rechterkolom.
mijn site is nog in ontwikkeling maar kijk maar eens hier www.haremaker.nl
Alvast bedankt voor de reacties
Gr Kees
Hiervoor had ik nog de oude versie dus ik heb een aantal versies overgeslagen.
Hierin heb ik het voorbeeld bestand in geladen, daar zitten een aantal menu's die je d.m.v. een instelling die achter de menu's aanklikbaar zijn, zodat deze menu's b.v. in de linker of rechter kolom van de site verschijnen.
Nu wil ik een nieuw menu aanmaken maar hoe kan ik nu instellen op welke plats binnen de site dit menu moet verschijnen en tijdens welke pagina, want er zit geen aanklikbare mogelijkheid in de rechterkolom.
mijn site is nog in ontwikkeling maar kijk maar eens hier www.haremaker.nl
Alvast bedankt voor de reacties
Gr Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Menu titel
06 mrt 2012 18:18
Het menu wat je in Menubeheer hebt gemaakt, moet je activeren in Modulebeheer, door een nieuwe module te maken, je krijgt dan vanzelf de vraag waarvoor en kies je Menu. Dan moet in die module aangeven om welk menu het gaat, de positie en op welke pagina's die zichtbaar moet zijn. Dat is allemaal aangeven in de menumodule.
Jan
Jan
- jan
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Menu titel
06 mrt 2012 18:18
Ik snap je vraag niet helemaal voor wat betreft dat aanklikbaar zijn, maar de posities kan je
hier
zien en ook bij templatebeheer overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Menu titel
07 mrt 2012 01:11
Astrid & Jan,
Bedankt voor de reactie meteen geprobeerd en het werkt.
Gr Kees
P.S. er staat bij mij wel 1 bolletje maar ik had in het oude forum wel al een bolletje erbij en ik heb al langer een Joomla! site.
Bedankt voor de reactie meteen geprobeerd en het werkt.
Gr Kees
P.S. er staat bij mij wel 1 bolletje maar ik had in het oude forum wel al een bolletje erbij en ik heb al langer een Joomla! site.
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.788 seconden