Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomlart T3 uitleg
Joomlart T3 uitleg
07 mrt 2012 23:16
Beste lezer,
ik ben een site aan het maken voor een klant, nu gebruik ik een gekochte template bij Joomlart. Echter is T3 plugin voor mij een tegenvaller. Als ik een profile aanmaak, is de Titel niet consistent, zoals bij contact wordt de titel weer bruin ipv wit. Dit gebeur bij het profile 'google-font'die je in het c-panel rechtsbovenin kan kiezen.
Ben jij misschien bekend met T3 van Joomlart?
Mijn vragen:
- Wat is het verschil met css bestanden in /plugins/system/jat3/jat3/base-themes/default/css en /templates/ja_droid/css ?
- Hoe stel ik een profile standaard in?
- Waar kan ik de css aanpassen voor artikelen, logo?
Mijn klant wordt ongeduldig en ik erger me aan het niet kunnen werken met een template waar ik ook nog voor betaald heb. Ik hoop erg op een duwtje in de juiste richting.
Alvast bedankt,
Jesper
ik ben een site aan het maken voor een klant, nu gebruik ik een gekochte template bij Joomlart. Echter is T3 plugin voor mij een tegenvaller. Als ik een profile aanmaak, is de Titel niet consistent, zoals bij contact wordt de titel weer bruin ipv wit. Dit gebeur bij het profile 'google-font'die je in het c-panel rechtsbovenin kan kiezen.
Ben jij misschien bekend met T3 van Joomlart?
Mijn vragen:
- Wat is het verschil met css bestanden in /plugins/system/jat3/jat3/base-themes/default/css en /templates/ja_droid/css ?
- Hoe stel ik een profile standaard in?
- Waar kan ik de css aanpassen voor artikelen, logo?
Mijn klant wordt ongeduldig en ik erger me aan het niet kunnen werken met een template waar ik ook nog voor betaald heb. Ik hoop erg op een duwtje in de juiste richting.
Alvast bedankt,
Jesper
- Jesper
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Joomlart T3 uitleg
08 mrt 2012 11:04
Hier
staan ontzettend veel filmpjes. Vermoed dat je daar snel je antwoorden kunt vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Joomlart T3 uitleg
08 mrt 2012 13:51
Wat valt er zoal tegen Jesper? Wil graag je ervaring weten van het T3 framework van Joomlart. Is het puur iets css dat tegenvalt?
- Lord Zedd
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
Joomlart T3 uitleg
08 mrt 2012 19:37
Bedankt voor de reacties 
@Astrid
De filmpjes hebben me nog niet helemaal geholpen. Ik bergijp niet waarom profiles wisselen als ik op een andere computer kijk. hoe stel ik profile standaard in? En in welke map van mijn ftp zal daar de css van staan?
@Lord Zedd
T3 maakt voor mij templates aanpassen niet meer leuk omdat css aanpassingen ten eerste heel moeilijk te vinden zijn. Inspect element geeft niet de juiste map aan en ik kom helemaal in de war met honderden verschillende themes/profiles. Het logo aanpassen gaat heel moeizaam, want op sommige pagina's wordt dan weer een ander log weer geven...?

@Astrid
De filmpjes hebben me nog niet helemaal geholpen. Ik bergijp niet waarom profiles wisselen als ik op een andere computer kijk. hoe stel ik profile standaard in? En in welke map van mijn ftp zal daar de css van staan?
@Lord Zedd
T3 maakt voor mij templates aanpassen niet meer leuk omdat css aanpassingen ten eerste heel moeilijk te vinden zijn. Inspect element geeft niet de juiste map aan en ik kom helemaal in de war met honderden verschillende themes/profiles. Het logo aanpassen gaat heel moeizaam, want op sommige pagina's wordt dan weer een ander log weer geven...?
- Jesper
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden