Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Advertenties verwijderen
Advertenties verwijderen
08 mrt 2012 21:13 - 08 mrt 2012 21:20
Hallo,
Ik wil graag de advertenties verwijderen onder in de pagina,dit is mijn eerste template in de versie 2.5 en ik vindt maar niet maar ik deze kan vinden laat staan verwijderen.
Het gaat om deze pagina
Groet William
Edit Jelle.
Ik heb je link aangepast naar een werkende URL.
Ik wil graag de advertenties verwijderen onder in de pagina,dit is mijn eerste template in de versie 2.5 en ik vindt maar niet maar ik deze kan vinden laat staan verwijderen.
Het gaat om deze pagina
Groet William
Edit Jelle.

Met vriendelijke groet
William
William
- William
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
Advertenties verwijderen
08 mrt 2012 21:24
Hallo,
Is dit misschien ook weer iets dat je kan verwijderen tegen betaling bij de makers van de template zoals in dit draadje?
forum.joomlanl.nl/forum/67-2-5-x-templat...pup-verwijderen.html
Is dit misschien ook weer iets dat je kan verwijderen tegen betaling bij de makers van de template zoals in dit draadje?
forum.joomlanl.nl/forum/67-2-5-x-templat...pup-verwijderen.html
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Advertenties verwijderen
08 mrt 2012 21:39
Hallo Jelle.D
Ik heb begrepen dat als je de link naar AS templates laat staan dat dan de template vrij is om te gebruiken.
Dat is ook waarom er nu geen popup meer komt als je de pagina opent.
Hier is de pagina waar ik de template vandaan heb.
ik heb in het verleden al vaker templates daarvandaan en nooit dit soort problemen gehad.
Jelle nog bedankt voor het aanpassen van de URL
Ik heb begrepen dat als je de link naar AS templates laat staan dat dan de template vrij is om te gebruiken.
Dat is ook waarom er nu geen popup meer komt als je de pagina opent.
Hier is de pagina waar ik de template vandaan heb.
ik heb in het verleden al vaker templates daarvandaan en nooit dit soort problemen gehad.
Jelle nog bedankt voor het aanpassen van de URL
Met vriendelijke groet
William
William
- William
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
Advertenties verwijderen
08 mrt 2012 21:51
Ik zou toch even bij de makers te rade gaan, deze advertenties komen van:
googleads.g.doubleclick.net ( dus ze worden via een andere URL gehaald )
Wij zijn hier op het forum voorzichtig om medewerking te geven aan iets wat niet mag, en om nu die hele site te gaan bekijken of dit toegestaan is kan je ook niet verwachten.
Persoonlijk houd ik ook niet van templates die met dit soort dingen geleverd wordt.
googleads.g.doubleclick.net ( dus ze worden via een andere URL gehaald )
Wij zijn hier op het forum voorzichtig om medewerking te geven aan iets wat niet mag, en om nu die hele site te gaan bekijken of dit toegestaan is kan je ook niet verwachten.
Persoonlijk houd ik ook niet van templates die met dit soort dingen geleverd wordt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Advertenties verwijderen
08 mrt 2012 22:08
Jelle.D
Ik begrijp heel goed dat jullie hier voorzichtig mee omgaan en het ligt ook niet in mijn bedoeling om iets te doen wat niet mag of niet hoort.
en ik verwacht zeker niet dat jij die hele site voor me gaat doorspitten, ik gaf de link mee om te laten zien dat ze deze vrij aanbieden maar als er dan allerlei trukjes inzitten waar je niet op zit te wachten dan moet ik toch maar op zoek naar een andere template, hoe graag ik deze ook had gehouden.
Ik had ondertussen wel in de HTML een script gevonden en als ik dat weghaalde dan waren de advertenties ook weg....sofar sogood zul je denken maar de slide show in de header die liep dan ook niet meer en dat moest juist wel blijven gaan.
Is het mischien mogelijk om dat script zo aan te passen dat ik alleen de advertenties verwijder?
Ik begrijp heel goed dat jullie hier voorzichtig mee omgaan en het ligt ook niet in mijn bedoeling om iets te doen wat niet mag of niet hoort.
en ik verwacht zeker niet dat jij die hele site voor me gaat doorspitten, ik gaf de link mee om te laten zien dat ze deze vrij aanbieden maar als er dan allerlei trukjes inzitten waar je niet op zit te wachten dan moet ik toch maar op zoek naar een andere template, hoe graag ik deze ook had gehouden.
Ik had ondertussen wel in de HTML een script gevonden en als ik dat weghaalde dan waren de advertenties ook weg....sofar sogood zul je denken maar de slide show in de header die liep dan ook niet meer en dat moest juist wel blijven gaan.
Is het mischien mogelijk om dat script zo aan te passen dat ik alleen de advertenties verwijder?
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Met vriendelijke groet
William
William
- William
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
Advertenties verwijderen
08 mrt 2012 22:16
Jelle.D
ik denk het gevonden te hebben wel op gewoon wat proberen en een beetje geluk maar ik heb dit uit het script gehaald( google_ad_client = "ca-pub-1063867985951059";
/* AS Image 468x60 */
google_ad_slot = "1732959233";
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 60;)
het lijkt nu te werken.
de rest van eht script heb ik laten staan.
Jelle bedankt voor het meekijken en naar het zoeken voor een oplossing.
Dit mag dan op slot van me.
ik denk het gevonden te hebben wel op gewoon wat proberen en een beetje geluk maar ik heb dit uit het script gehaald( google_ad_client = "ca-pub-1063867985951059";
/* AS Image 468x60 */
google_ad_slot = "1732959233";
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 60;)
het lijkt nu te werken.
de rest van eht script heb ik laten staan.
Jelle bedankt voor het meekijken en naar het zoeken voor een oplossing.
Dit mag dan op slot van me.
Met vriendelijke groet
William
William
- William
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden