Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
kan joomla ook in ipad
kan joomla ook in ipad
18 mrt 2012 13:04 - 18 mrt 2012 13:05
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik het goed plaats .
Ik ga een website maken met joomla 2.5 en nu is mijn vraag zijn die ook te zien op een ipad of andere tab en evt telefoon .Pas het formaat van de website zich automatisch aan .
En zo niet is dat mogelijk .
Ga deze website veranderen LINK
Ik ga een website maken met joomla 2.5 en nu is mijn vraag zijn die ook te zien op een ipad of andere tab en evt telefoon .Pas het formaat van de website zich automatisch aan .
En zo niet is dat mogelijk .
Ga deze website veranderen LINK
- teckeltje
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
kan joomla ook in ipad
18 mrt 2012 13:15
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ja dat kan lees dit hier maar eens door.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ja dat kan lees dit hier maar eens door.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
kan joomla ook in ipad
18 mrt 2012 13:30
Dank je voor de link Is voor mij nog wel moeilijk om het te begrijpen Maar zal het op mijn local horst alles gaan uit proberen.
Heb nog wel een vraag (ik ben echt een beginneling ) wat moet ik leren om het onder de knie te krijgen ,moet ik html php en css gaan leren?
Heb nog wel een vraag (ik ben echt een beginneling ) wat moet ik leren om het onder de knie te krijgen ,moet ik html php en css gaan leren?
- teckeltje
- Bezoeker
kan joomla ook in ipad
18 mrt 2012 13:36
Oké,
Het is natuurlijk altijd handig om dat te leren maar is niet een noodzaak als je gewoon met de standaard joomla gaat werken.
Als je natuurlijk echt in de core van joomla wilt duiken is het wel handig om kennis te hebben van PHP, CSS en HTML.
Het is natuurlijk altijd handig om dat te leren maar is niet een noodzaak als je gewoon met de standaard joomla gaat werken.
Als je natuurlijk echt in de core van joomla wilt duiken is het wel handig om kennis te hebben van PHP, CSS en HTML.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
kan joomla ook in ipad
18 mrt 2012 13:59
Dank je voor je snelle reactie. Ik stelde de vraag omdat ik termen tegen kom op het forum die ik nog niet echt door hebt maar zal eens kijken wat ik kan gaan leren.
- teckeltje
- Bezoeker
kan joomla ook in ipad
18 mrt 2012 14:04 - 18 mrt 2012 14:05
Oké,
Een beetje verdiepen in de materie is altijd goed natuurlijk.
Als er nog vragen ( 1 vraag per topic ) komen kan je altijd een nieuwe topic openen.
Dan sluit ik deze.
Een beetje verdiepen in de materie is altijd goed natuurlijk.
Als er nog vragen ( 1 vraag per topic ) komen kan je altijd een nieuwe topic openen.
Dan sluit ik deze.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.712 seconden