Ik heb het volgende aan de hand, op de eerste pagina de welkomst pagina zeg maar, heb ik gekozen om 3 kolommen te laten zien, dit gaat dan ook wel, ik kan ook kiezen om dit van links naar rechts te doen prima.... maar wat ik er niet uit krijg op dit moment is dat je bovenaan ziet 1 bericht waarin ik heb geschreven welkom op de website.... en vervolgens laat hij in de eerste kolom onder dit bericht het zelfde bericht zien, ? zo staat het er dubbel op en de tweede kolom is dan wel het andere bericht.
Ik heb er een plaatje bij gedaan ter verduidelijking.
Hi Fred,
Kan, hoe raar het ook klinkt, met je contactpersonen te maken hebben. Dit was tenminste wel zo in 1.6. Dus misschien heb je iets aan dit draadje
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl
- kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Inderdaad het is raar en nog gekker heb je draadje bekeken en de adviezen nagelopen en uitgevoerd en nu is het goed.
Onbegrijpelijk... maar ja het werkt nu weer.
In ieder geval nogmaals bedankt..
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!