Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
aangepaste indexphp
aangepaste indexphp
23 mrt 2012 15:36
Ik kan inloggen op mijn site door het volgende in te typen:
www.pvge-symposium.nl/ ik kom dan op een voorlopige openingspagina doormiddel van een html file op de server. De eigenlijke pagina zoals hij moet worden is te vinden door het nu volgende in te typen
www.pvge-symposium.nl/index.php .
Het vervelende is echter dat de layout van beide schermen dan niet het zelfde is.
Bestaat er een mogelijkheid bijvoorbeeld voor een tijdelijke index2.php in te typen voor een gelijwaardige layout te verkrijgen.?
Ik hoop dat mijn verzoek niet te warrig over komt.
Henri Berende
Ik gebruik joomla 2.5.3 (nieuwste versie)
www.pvge-symposium.nl/ ik kom dan op een voorlopige openingspagina doormiddel van een html file op de server. De eigenlijke pagina zoals hij moet worden is te vinden door het nu volgende in te typen
www.pvge-symposium.nl/index.php .
Het vervelende is echter dat de layout van beide schermen dan niet het zelfde is.
Bestaat er een mogelijkheid bijvoorbeeld voor een tijdelijke index2.php in te typen voor een gelijwaardige layout te verkrijgen.?
Ik hoop dat mijn verzoek niet te warrig over komt.
Henri Berende
Ik gebruik joomla 2.5.3 (nieuwste versie)
- herkansingjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
aangepaste indexphp
23 mrt 2012 20:02
Als je de pagina tijdelijk af wilt schermen, dan kun je er beter een .htaccess op zetten.
- Otto
- Bezoeker
aangepaste indexphp
23 mrt 2012 23:53 - 23 mrt 2012 23:54Otto schreef : Als je de pagina tijdelijk af wilt schermen, dan kun je er beter een .htaccess op zetten.
Vertel Otto, ben benieuwd hoe je dat wilt doen!
Dan heeft de TS tenminste iets aan je antwoord.
- Lazy Garfield
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
aangepaste indexphp
24 mrt 2012 07:22
Hallo Karel,
Als je de grote vriend Google gebruikt en zoekt op 'directory afschermen met .htaccess', dan vind je deze. vind je deze
TS is helemaal niet duidelijk wat hij wil en waarom hij het wil. Daarom was ik er niet dieper op ingegaan.
Als je de grote vriend Google gebruikt en zoekt op 'directory afschermen met .htaccess', dan vind je deze. vind je deze
TS is helemaal niet duidelijk wat hij wil en waarom hij het wil. Daarom was ik er niet dieper op ingegaan.
- Otto
- Bezoeker
aangepaste indexphp
24 mrt 2012 15:23
Allereerst hartelijk dank voor het mee denken. Ik ben blijkbaar niet duidelijk geweest. Alsnog een poging.
Het adres van de website is www.pvge-symposium.nl/ . Normaliter wordt deze geopend met index.php. De site met dit achtervoegsel wordt pas medio 2013 actief als het betreffende symposium gehouden wordt. Tot die tijd is het de bedoeling dat er alleen een openingsscherm in beeld komt zonder de linker menu kolom. Hiervoor heb ik een index.html op de server gezet. Als nu bovenstaand web adres ingevuld wordt dan gaat de index html voor en komen bezoekers op de voorlopige inleidings- pagina. De mensen binnen het organisatiecomité die de vorderingen van de site willen bekijken moeten dan achter het internet adres index.php in typen om op de toekomstige site te komen. De lay-out van de html index krijg ik echter niet synchroon met index.php.
Mijn vraag is of het mogelijk is om naast index.php bijvoorbeeld een artikel te maken met behulp van een index2.php in plaats van met de html file
Henri Berende
Het adres van de website is www.pvge-symposium.nl/ . Normaliter wordt deze geopend met index.php. De site met dit achtervoegsel wordt pas medio 2013 actief als het betreffende symposium gehouden wordt. Tot die tijd is het de bedoeling dat er alleen een openingsscherm in beeld komt zonder de linker menu kolom. Hiervoor heb ik een index.html op de server gezet. Als nu bovenstaand web adres ingevuld wordt dan gaat de index html voor en komen bezoekers op de voorlopige inleidings- pagina. De mensen binnen het organisatiecomité die de vorderingen van de site willen bekijken moeten dan achter het internet adres index.php in typen om op de toekomstige site te komen. De lay-out van de html index krijg ik echter niet synchroon met index.php.
Mijn vraag is of het mogelijk is om naast index.php bijvoorbeeld een artikel te maken met behulp van een index2.php in plaats van met de html file
Henri Berende
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
aangepaste indexphp
24 mrt 2012 15:42
Hallo Henri,
Plaats de site in een submap en plaats de .htaccess op de submap.
Geef je bezoekers een login om te kijken.
Op het moment dat het live moet, kopieer je alles naar de root en pas je de paden in je configuration.php aan.
Is veilig en betrouwbaar.
De manier waarop je het zelf voor ogen hebt is niet foolproof. De zoekmachines zullen je site inlezen.
Plaats de site in een submap en plaats de .htaccess op de submap.
Geef je bezoekers een login om te kijken.
Op het moment dat het live moet, kopieer je alles naar de root en pas je de paden in je configuration.php aan.
Is veilig en betrouwbaar.
De manier waarop je het zelf voor ogen hebt is niet foolproof. De zoekmachines zullen je site inlezen.
- Otto
- Bezoeker
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden