Wie kan eens kritisch naar de html-code van mijn Joomla-website "Computerhulp Direct" kijken?!
Met de laatste versie van Artisteer een nieuwe template voor mijn website gemaakt en deze ingebracht. Sinds die wijziging zijn en blijven de randen van de tabellen op een tweetal pagina's van de website zichtbaar. Ik gebruik Joomla 2.5.3 en de meest recente versie van de JCE-editor. Door binnen de JCE-editor de instellingen te veranderen, bereik ik geen resultaat. Met de knop (dlg.browse!) kan ik geen schematische kleur kiezen. Handmatig invoeren van #ffffff (wit) heeft ook geen zin! Het lijkt wel of de Artisteer-template de JCE-editor overrulet.
Dit probleem is al vaker besproken en heb nog geen adequate oplossing gevonden. Ben niet ervaren genoeg om juist in de brond- of html-code in te grijpen, om dit probleem te verhelpen. Wie kan mij de oplossing aanreiken?!
De website staat gewoon online en betreft:
www.computerhulpdirect.nl
. Onder de items 'Wat doet Computerhulp Dierct?' en 'Redelijke tarieven' (de tabellen!), doet de problematiek zich voor.
Wie kan mij helpen?! M.vr.gr., Gosse Ellens
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Hulp gevraagd! ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.