Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

De randen van de tabellen blijven zichtbaar.

27 mrt 2012 20:03 - 27 mrt 2012 20:08
Wie kan eens kritisch naar de html-code van mijn Joomla-website "Computerhulp Direct" kijken?!

Met de laatste versie van Artisteer een nieuwe template voor mijn website gemaakt en deze ingebracht. Sinds die wijziging zijn en blijven de randen van de tabellen op een tweetal pagina's van de website zichtbaar. Ik gebruik Joomla 2.5.3 en de meest recente versie van de JCE-editor. Door binnen de JCE-editor de instellingen te veranderen, bereik ik geen resultaat. Met de knop (dlg.browse!) kan ik geen schematische kleur kiezen. Handmatig invoeren van #ffffff (wit) heeft ook geen zin! Het lijkt wel of de Artisteer-template de JCE-editor overrulet.

Dit probleem is al vaker besproken en heb nog geen adequate oplossing gevonden. Ben niet ervaren genoeg om juist in de brond- of html-code in te grijpen, om dit probleem te verhelpen. Wie kan mij de oplossing aanreiken?!

De website staat gewoon online en betreft: www.computerhulpdirect.nl . Onder de items 'Wat doet Computerhulp Dierct?' en 'Redelijke tarieven' (de tabellen!), doet de problematiek zich voor.

Wie kan mij helpen?! M.vr.gr., Gosse Ellens

Edit Jelle.D: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Hulp gevraagd! ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
  • gellens
  • gellens's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

28 mrt 2012 16:10
Ik zie wel in je template.css regel 1521
Code:
art-article{ border: 1px solid
Als je die weg haalt zijn je border randen verdwenen.

Jan
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

29 mrt 2012 17:10
Gisteravond is het me gelukt, om op grond van jouw aanwijzingen, mijn template.css aan te passen en het daarmee het probleem op te lossen

Enorm bedankt, dat je de moeite hebt genomen om even kritisch naar mijn website te kijken en, ... ik heb weer wat opgestoken!

Gosse
  • gellens
  • gellens's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie