Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ruimte rond foto
Ruimte rond foto
29 mrt 2012 07:13
Ik ben een nieuwe site aan het maken en wil standaard tussen een foto die is geplaatst (links of rechts uitgelijnd) een ruimte krijgen. Dit kan je bij het vullen van de site wel steeds aanvullen maar eigenlijk wil ik bij foto's die links worden uitgelijnd aan de rechterkant 20 px opnemen en bij een foto die rechts wordt uitgelijnd links 20 px.
Weet iemand hoe je in css deze parameters kan beinvloeden?
groet NAC
Weet iemand hoe je in css deze parameters kan beinvloeden?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
groet NAC
- NAC
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Ruimte rond foto
29 mrt 2012 11:06 - 30 mrt 2012 11:15
Je zou kunnen bepalen wat het meeste voorkomt (links of rechts) en dat als standaard in JCE zetten bij de configuratie. Voor die andere zou je dan een class aan kunnen maken.
Edit: Kijk ook even naar dit draadje . In 2.5 heb je bij je artikel een tabje images en links. Kan zijn dat het bij jou standaard al goed in je template zit en dan is dit een veel betere manier om e.e.a. te controleren. Anders staat de css in het draadje.
Edit: Kijk ook even naar dit draadje . In 2.5 heb je bij je artikel een tabje images en links. Kan zijn dat het bij jou standaard al goed in je template zit en dan is dit een veel betere manier om e.e.a. te controleren. Anders staat de css in het draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Ruimte rond foto
08 apr 2012 14:49
Hoi Astrid,
Hier heb ik weer veel van geleerd, ook dat JCE veel meer in petto heeft dan dat ik eigenlijk had verwacht. Er zijn hele fijne plugins die het bijhouden van een site een stuk eenvoudiger maken!
Bedankt.
NAC
Hier heb ik weer veel van geleerd, ook dat JCE veel meer in petto heeft dan dat ik eigenlijk had verwacht. Er zijn hele fijne plugins die het bijhouden van een site een stuk eenvoudiger maken!
Bedankt.
NAC
- NAC
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Ruimte rond foto
08 apr 2012 14:51
Hallo NAC,
Is het opgelost?
Dan kunnen we deze topic sluiten.
Is het opgelost?
Dan kunnen we deze topic sluiten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden