Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Uitlijning afbeelding in intro en volledig bericht.
29 mrt 2012 21:17
Goedenavond kenners,
Allereerst wil ik mijn dank uit spreken voor alle goede adviezen op het forum in het algemeen. Ik heb al aardig wat onduidelijkheden weten op te lossen met de informatie op het forum.
Nu kan ik over het volgende geen oplossing vinden. (ik zoek niet goed, begrijp niet dat het het zelfde probleem is of het staat er echt niet op)
Ik denk dat jullie de volgende info nodig hebben:
Joomla! versie Joomla! 2.5.3 Stable [ Ember ] 15-March-2012 14:00 GMT
Joomla! Platform versie Joomla Platform 11.4.0 Stable [ Brian Kernighan ] 03-Jan-2012 00:00 GMT
Mijn template is:
Phoca Hund - Phoca template for Joomla! CMS
More information on www.phoca.cz
Nu wil ik graag de afbeeldingen in het intro en de volledige tekst van het artikel uitlijnen naar links zodat de tekst er rechts naast komt.
In de artikel instellingen vind ik wel een uitlijning van de afbeelding, maar dit maakt geen verschil. Zowel niet als ik het in de opties instel als ik dat in het artikel zelf instel bij "afbeeldingen en links".
Nu vind ik op het forum wel dat het misschien aan het template kan liggen(of dat stukje begrijp ik verkeerd), maar kan ik daaraan niet iets veranderen in de css?
Mijn site is www.anuttama.nl
Onder de knop Poezen zie je mijn probleem.
Alvast heel erg bedankt.
Esja
Allereerst wil ik mijn dank uit spreken voor alle goede adviezen op het forum in het algemeen. Ik heb al aardig wat onduidelijkheden weten op te lossen met de informatie op het forum.
Nu kan ik over het volgende geen oplossing vinden. (ik zoek niet goed, begrijp niet dat het het zelfde probleem is of het staat er echt niet op)
Ik denk dat jullie de volgende info nodig hebben:
Joomla! versie Joomla! 2.5.3 Stable [ Ember ] 15-March-2012 14:00 GMT
Joomla! Platform versie Joomla Platform 11.4.0 Stable [ Brian Kernighan ] 03-Jan-2012 00:00 GMT
Mijn template is:
Phoca Hund - Phoca template for Joomla! CMS
More information on www.phoca.cz
Nu wil ik graag de afbeeldingen in het intro en de volledige tekst van het artikel uitlijnen naar links zodat de tekst er rechts naast komt.
In de artikel instellingen vind ik wel een uitlijning van de afbeelding, maar dit maakt geen verschil. Zowel niet als ik het in de opties instel als ik dat in het artikel zelf instel bij "afbeeldingen en links".
Nu vind ik op het forum wel dat het misschien aan het template kan liggen(of dat stukje begrijp ik verkeerd), maar kan ik daaraan niet iets veranderen in de css?
Mijn site is www.anuttama.nl
Onder de knop Poezen zie je mijn probleem.
Alvast heel erg bedankt.
Esja
- Esja1974
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
30 mrt 2012 11:09
Hi Esja,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het ligt inderdaad aan je template. Je kunt dit toevoegen aan je template.css:
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het ligt inderdaad aan je template. Je kunt dit toevoegen aan je template.css:
Code:
.img-intro-left {
float: left;
margin-right: 10px;
margin-bottom: 10px;
}
.img-intro-right{
float: right;
margin-left: 10px;
margin-bottom: 10px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2012 12:02
Geweldig. Heel erg bedankt.
Nu zet hij in de blog alleen het volgende artikel er ook naast. Kan ik dat nog beperken?
Nu zet hij in de blog alleen het volgende artikel er ook naast. Kan ik dat nog beperken?
- Esja1974
- Nieuw op Joomla!NL
30 mrt 2012 15:15
Had ik gezien. Denk dat die template niet helemaal lekker in elkaar zit. Kan alleen even dit bedenken om toe te voegen aan je template.css:
Code:
.leading-1 {
margin-top: 120px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2012 20:40
Geweldig werkt ook.
Mijn dank is groot.
Ik kan nu weer verder, zonder mij te ergeren dat het er niet zo uit ziet als ik zou willen. Ik heb weinig tot geen kaas gegeten van de computertalen en met Joomla kan ik toch een heel eind komen, mede dankzij dit geweldige forum.
Voor een acomputertechneut zoals ik is Joomla 2.5 al weer een stuk duidelijker dan de voorgaande versies.
Ik heb de site nu in 4 dagen al een heel eind zoals ik het graag zou zien. De voorgaande versies heb ik veel meer moeite gehad en zelfs een aantal maal helemaal verwijderd omdat ik er niet meer uit kwam en van alles had aan en uit gezet dat ik er geen wijs meer uit kon worden. Wat voor mij ook geholpen heeft is de voorbeelddata niet mee te installeren. Hierdoor komt er als leek zoveel informatie op je scherm dat je niet meer weet waar het allemaal voor is. Deze informatie is denk ik niet echt interessant voor dit onderwerp, maar ik moest mijn enthousiasme toch even kwijt.
Nogmaals dank.
Groetjes,
Esja
Mijn dank is groot.
Ik kan nu weer verder, zonder mij te ergeren dat het er niet zo uit ziet als ik zou willen. Ik heb weinig tot geen kaas gegeten van de computertalen en met Joomla kan ik toch een heel eind komen, mede dankzij dit geweldige forum.
Voor een acomputertechneut zoals ik is Joomla 2.5 al weer een stuk duidelijker dan de voorgaande versies.
Ik heb de site nu in 4 dagen al een heel eind zoals ik het graag zou zien. De voorgaande versies heb ik veel meer moeite gehad en zelfs een aantal maal helemaal verwijderd omdat ik er niet meer uit kwam en van alles had aan en uit gezet dat ik er geen wijs meer uit kon worden. Wat voor mij ook geholpen heeft is de voorbeelddata niet mee te installeren. Hierdoor komt er als leek zoveel informatie op je scherm dat je niet meer weet waar het allemaal voor is. Deze informatie is denk ik niet echt interessant voor dit onderwerp, maar ik moest mijn enthousiasme toch even kwijt.
Nogmaals dank.
Groetjes,
Esja
- Esja1974
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden