Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fatel error using Artisteer
03 apr 2012 07:34
Joomla: 2.5.3
Jreviews: 2.3.16.210
website: www.spelsteen.nl
Beste Mensen,
Heb in Artisteer een template gemaakt en deze geimporteerd in Joomla. Alles lijkt goed te werken (behalve dan dat de menubal niet goed zichtbaar word, maar das niet het ergste), maar op een gegeven moment als ik naar een artikel ga (bv in spellen overzicht en daar een spel kies, krijg ik de volgende melding:
Fatal error: Cannot access protected property ContentViewArticle::$params in /home/priscil/domains/spelsteen.nl/public_html/templates/spelsteen1/functions.php on line 176
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen.
Jreviews: 2.3.16.210
website: www.spelsteen.nl
Beste Mensen,
Heb in Artisteer een template gemaakt en deze geimporteerd in Joomla. Alles lijkt goed te werken (behalve dan dat de menubal niet goed zichtbaar word, maar das niet het ergste), maar op een gegeven moment als ik naar een artikel ga (bv in spellen overzicht en daar een spel kies, krijg ik de volgende melding:
Fatal error: Cannot access protected property ContentViewArticle::$params in /home/priscil/domains/spelsteen.nl/public_html/templates/spelsteen1/functions.php on line 176
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen.
- LuckyD75
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
03 apr 2012 09:42
Je hebt je template gemaakt met een verouderde versie van Artisteer. De laatste versie is 3.1.0.48375.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 apr 2012 10:16
Moet dat dan het probleem geven? Dus je moet ten alle tijden de laatste versie hebben.
Is er even geen andere manier om het op te lossen in functie.php? Deze template heb ik nu aardig aangepast in Joomla...
Is er even geen andere manier om het op te lossen in functie.php? Deze template heb ik nu aardig aangepast in Joomla...
- LuckyD75
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
03 apr 2012 11:06
Ik ben bang dat je de laatste versie van Artisteer moet aanschaffen om de template in Joomla 2.5 werkend te krijgen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden