Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
template in IE7 wil niet
template in IE7 wil niet
04 apr 2012 11:50
Hallo,
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een template gemaakt en die werkt perfect in alle browsers, maar niet in IE 7. In IE8 e.v. werkt hij wel goed.
Het probleem zit hem in het menu. Deze moet netjes aan de bovenzijde van de pagina staan. Maar in IE7 verspringen de menublokjes schuin naar beneden. Geen gezicht.
Kan iemand met verstand van CSS eens kijken naar deze site en mij hierbij helpen?
Het gaat om deze site, en dan de pagina's na de homepagina, dus svp even doorklikken.
Vast bedankt.
Groet, Jeannette
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een template gemaakt en die werkt perfect in alle browsers, maar niet in IE 7. In IE8 e.v. werkt hij wel goed.
Het probleem zit hem in het menu. Deze moet netjes aan de bovenzijde van de pagina staan. Maar in IE7 verspringen de menublokjes schuin naar beneden. Geen gezicht.
Kan iemand met verstand van CSS eens kijken naar deze site en mij hierbij helpen?
Het gaat om deze site, en dan de pagina's na de homepagina, dus svp even doorklikken.
Vast bedankt.
Groet, Jeannette
- jecrvali
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
template in IE7 wil niet
04 apr 2012 12:13
Zie wel waar het ongeveer vandaan komt en heb ook wel een niet zo nette oplossing. Denk dat het anders moet, maar misschien brengt dit je op een idee.
Als ik in webdeveloper in IE7 dit neerzet bij LI
Dan staan ze netjes. Is eventueel te doen met een IE7 css.
Als ik in webdeveloper in IE7 dit neerzet bij LI
Code:
margin-top:-16px;
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
template in IE7 wil niet
04 apr 2012 13:04 - 04 apr 2012 13:05
Super, dankjewel, dit waas de oplossing.
Ik had alleen wel een opsomming, waardoor de lijst door elkaar heen kwam. Ik heb het vervolgens opgelost als volgt:
Dan staat het menu netjes en de opsomming ook.
Ik heb het inderdaad in een ie7 css gezet, dat is altijd erg prettig, dan verandert de rest tenminste weer niet!
En dan te bedenken dat ik vanochtend uren bezig ben geweest hiermee! Fijn zo'n forum.
Ik had alleen wel een opsomming, waardoor de lijst door elkaar heen kwam. Ik heb het vervolgens opgelost als volgt:
Code:
#menu .menu li{ list-style: none;
margin-top: -16px;}
Ik heb het inderdaad in een ie7 css gezet, dat is altijd erg prettig, dan verandert de rest tenminste weer niet!
En dan te bedenken dat ik vanochtend uren bezig ben geweest hiermee! Fijn zo'n forum.
- jecrvali
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
template in IE7 wil niet
04 apr 2012 13:09
Fijn dat het gelukt is. En soms kan je je idd helemaal blindstaren op zoiets.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden