Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Onjuiste button licht op
Onjuiste button licht op
04 apr 2012 16:16
Heb de eerste testwebsite gemaakt met joomla 2.5.3
Ik heb een topmenu met 5 buttons op een rij.
De eeste button heet home en heb ik als startpagina ingesteld. Als ik de painga opent zie ik ook de content die hoort bij home, stadaard echter is de middelste van de vijf buttons gehighlight.
Heb probleem doet zich voor met eigen templates maar ook met bijvoorbeeld de meegeleverde beez 5 en 20 templates.
www punt bausewein punt nl is het domein
Ik heb een topmenu met 5 buttons op een rij.
De eeste button heet home en heb ik als startpagina ingesteld. Als ik de painga opent zie ik ook de content die hoort bij home, stadaard echter is de middelste van de vijf buttons gehighlight.
Heb probleem doet zich voor met eigen templates maar ook met bijvoorbeeld de meegeleverde beez 5 en 20 templates.
www punt bausewein punt nl is het domein
- nidwe1967
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Onjuiste button licht op
04 apr 2012 18:43
Heb je iets veranderd aan standaard instellingen of zo? Ik kan het echt niet reproduceren.
Of het zou iets met joaktree te maken moeten hebben. Als je de menu-items die daarbij horen depubliceert, gaat het dan nog fout?
Of het zou iets met joaktree te maken moeten hebben. Als je de menu-items die daarbij horen depubliceert, gaat het dan nog fout?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Onjuiste button licht op
04 apr 2012 18:55
Ik heb nog wat extra menu's aangemaakt en joaktree menu's uitgeschakeld. Het lijkt aan joaktree te liggen.
Ga eens even daar op het forum rondneuzen.
Ga eens even daar op het forum rondneuzen.
- nidwe1967
- Bekend met Joomla!NL
Onjuiste button licht op
04 apr 2012 19:17
Ik heb de oplossing gevonden.
De home knop was ook een joaktree item. Toen ik hier een enkel artikel voor in de plaats zette werkte alles ineens naar behoren.
topic kan dicht.
bedankt voor de hulp
De home knop was ook een joaktree item. Toen ik hier een enkel artikel voor in de plaats zette werkte alles ineens naar behoren.
topic kan dicht.
bedankt voor de hulp
- nidwe1967
- Bekend met Joomla!NL
Onjuiste button licht op
04 apr 2012 21:02
Hallo,
Fijn dat je de oplossing hebt gevonden!
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat je de oplossing hebt gevonden!
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden