Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gearchiveerde artikelen worden niet juist weergegeven layout
08 apr 2012 08:53 - 08 apr 2012 08:54
Standaard 2.5.4 joomla.
Eigen template voor layout, 3 kolommen links, midden, rechts.
site www.mtkessel.nl
Wat is het probleem: als ik de gearchiveerde artikelen wil laten zien op volgorde van tijd/publiceren/aanmaak en nieuwste eerst dan maakt joomla de kolom in het midden veel te smal en de rechter kolom wordt breder gemaakt.
Ik maak instelling "meest recente eerst" en "gemaakt" dan is de midden kolom te smal
Ik maak instelling "meest recente eerst" en "aangepast" dan is de midden kolom te oke
Ik maak instelling "meest recente eerst" en "gepubliceerd" dan is de midden kolom te smal
Ik maak instelling "oudste eerst" en "gemaakt" dan is de midden kolom te oke
Ik maak instelling "oudste eerst" en "aangepast" dan is de midden kolom te smal
Ik maak instelling "oudste eerst" en "gepubliceerd" dan is de midden kolom oke
Je ziet dat het inverteerd! Nou. Wie kan dit reproduceren, volgens mij een bug.
(ik heb de site nu verkeerd staan, op "meest recente eerst" en "gepubliceerd" om het te laten zien
gr Wim
Eigen template voor layout, 3 kolommen links, midden, rechts.
site www.mtkessel.nl
Wat is het probleem: als ik de gearchiveerde artikelen wil laten zien op volgorde van tijd/publiceren/aanmaak en nieuwste eerst dan maakt joomla de kolom in het midden veel te smal en de rechter kolom wordt breder gemaakt.
Ik maak instelling "meest recente eerst" en "gemaakt" dan is de midden kolom te smal
Ik maak instelling "meest recente eerst" en "aangepast" dan is de midden kolom te oke
Ik maak instelling "meest recente eerst" en "gepubliceerd" dan is de midden kolom te smal
Ik maak instelling "oudste eerst" en "gemaakt" dan is de midden kolom te oke
Ik maak instelling "oudste eerst" en "aangepast" dan is de midden kolom te smal
Ik maak instelling "oudste eerst" en "gepubliceerd" dan is de midden kolom oke
Je ziet dat het inverteerd! Nou. Wie kan dit reproduceren, volgens mij een bug.
(ik heb de site nu verkeerd staan, op "meest recente eerst" en "gepubliceerd" om het te laten zien
gr Wim
- wpee
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 apr 2012 11:35
Hallo wpee,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Vermoed dat het komt doordat je niet de meest recente versie van Artisteer gebruikt hebt bij het maken van je template. Artisteer 3.1.0.48375
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Vermoed dat het komt doordat je niet de meest recente versie van Artisteer gebruikt hebt bij het maken van je template. Artisteer 3.1.0.48375
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 apr 2012 22:12
Dag,
Dat klopt ik heb een 3.0 versie. Kan ik dit ook handmatig in de template ergens aanpassen. Scheelt me wel wat euro's en de template gebruik ik toch nog langere tijd.
Dat klopt ik heb een 3.0 versie. Kan ik dit ook handmatig in de template ergens aanpassen. Scheelt me wel wat euro's en de template gebruik ik toch nog langere tijd.
- wpee
- Nieuw op Joomla!NL
08 apr 2012 22:22 - 08 apr 2012 22:23Dan zal je vaker tegen problemen aanlopen als je niet naar de laatste versie gaat van Artisteer.wpee schreef : Dag,
En eigenlijk kunnen wij hier op het forum er niet aan meewerken om een verouderde betaalde template te gaan ombouwen, omdat het bij de makers geld gaat kosten voor een update van je template naar de versie die met joomla 2.5 kan omgaan.
Of overstappen op een gratis joomla template die je naar hartelust kan veranderen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
08 apr 2012 22:30 - 08 apr 2012 22:30
Ik bedoelde dus dat ik de template heb gemaakt met een artisteer 3.0 en niet 3.1 wil kopen. De template is eigen design. Ik snap waarom je denkt dat ik die template had gekocht.
Is het een bug in artisteer 3.0 of is artisteer 3.0 niet geschikt om templates voor joomla 2.5 te exporteren, dat had ik nl wel begrepen.
Is het een bug in artisteer 3.0 of is artisteer 3.0 niet geschikt om templates voor joomla 2.5 te exporteren, dat had ik nl wel begrepen.
- wpee
- Nieuw op Joomla!NL
09 apr 2012 10:58
Artisteer 3.0 is niet geschikt voor joomla 2.5. Dus je zult toch het advies van Jelle op moeten volgen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden