Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

layout probleem

layout probleem

10 apr 2012 22:35
#1
Hallo, Iemand heeft me gevraagd een site te maken. Ik heb een ontwerp gekregen maar weet niet hoe ik de header voor elkaar moet krijgen. In de header staan nl blokjes die doorlopen naar de bacground van de site. Iemand een idee hoe ik dit moet doen of wil iemand me hiermee helpen? Zie het voorbeeld hoe het worden moet.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • pgmjans
  • pgmjans's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 207

layout probleem

10 apr 2012 23:42
#2
Gaat het puur om die blokjes? Tja, dat vraagt om enige Photoshop-skills!
Kun je niet om de bewuste afbeelding vragen bij degene die het ontwerp aangeleverd heeft? Als je met Artisteer werkt, kun je die afbeelding vervolgens als header gebruiken.
Discussie gesloten.

layout probleem

11 apr 2012 08:36
#3
Ik heb een psd file van photoshop met de hele template. Ik heb het met artisteer geprobeer maar kom er niet uit. Hij wil persé dat die blokje aan de zijkant er komen en aan de rechterkant van de pagina heeft hij verticaal ook nog een tekst geschreven. Wie kan mij helpen dit te realiseren.
Discussie gesloten.
  • pgmjans
  • pgmjans's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 207
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.742 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie