Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding template voor deze weergave is niet beschikbaar
17 apr 2012 21:56
Onlanks ben ik overgestapt naar Joomla 2.5. Ik heb geen ervaring in php maar wel in html.
Op zich kan ik nu redelijk goed mijn weg vinden in de administrator omgeving van Joomla en heb al kunnen experimenteren met enkele free templates naast diegene die standaard zijn meegeleverd.
Nu ondervindt ik een probleem waar ik geen raad mee weet en waarvan ik geen oplossing kan vinden op het internet.
Nadat ik een free template heb geinstalleerd in Joomla via de extensiebeheer krijg ik op de website de melding "Het template voor deze weergave is niet beschikbaar. Neem contact op met de websitebeheerder."
Waar moet ik naar op zoek om het probleem te verhelpen?
zie: www.awld.nl/joomla
Op zich kan ik nu redelijk goed mijn weg vinden in de administrator omgeving van Joomla en heb al kunnen experimenteren met enkele free templates naast diegene die standaard zijn meegeleverd.
Nu ondervindt ik een probleem waar ik geen raad mee weet en waarvan ik geen oplossing kan vinden op het internet.
Nadat ik een free template heb geinstalleerd in Joomla via de extensiebeheer krijg ik op de website de melding "Het template voor deze weergave is niet beschikbaar. Neem contact op met de websitebeheerder."
Waar moet ik naar op zoek om het probleem te verhelpen?
zie: www.awld.nl/joomla
- phoenixcmb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
17 apr 2012 22:07
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Is de template geschikt voor 2.5?
Of probeer het volgende eens.
Run de databasefix (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Is de template geschikt voor 2.5?
Of probeer het volgende eens.
Run de databasefix (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
17 apr 2012 22:14
Bedankt voor je snelle antwoord. De template is geschikt voor 2.5 en ik heb nu het probleem kunnen ontdekken. Toen ik wilde gaan controleren wie de templatemaker was kreeg ik de melding dat de directory niet kon worden gevonden. Na controle via eeen ftp-programma bleek dat de map naam begin met een hoofdletter ipv een kleine letter. Nadat ik dit heb gewijzigd is de foutmelding verleden tijd.
- phoenixcmb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
17 apr 2012 22:16
Dat is natuurlijk helemaal mooi.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden