Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding template voor deze weergave is niet beschikbaar
17 apr 2012 21:56
Onlanks ben ik overgestapt naar Joomla 2.5. Ik heb geen ervaring in php maar wel in html.
Op zich kan ik nu redelijk goed mijn weg vinden in de administrator omgeving van Joomla en heb al kunnen experimenteren met enkele free templates naast diegene die standaard zijn meegeleverd.
Nu ondervindt ik een probleem waar ik geen raad mee weet en waarvan ik geen oplossing kan vinden op het internet.
Nadat ik een free template heb geinstalleerd in Joomla via de extensiebeheer krijg ik op de website de melding "Het template voor deze weergave is niet beschikbaar. Neem contact op met de websitebeheerder."
Waar moet ik naar op zoek om het probleem te verhelpen?
zie: www.awld.nl/joomla
Op zich kan ik nu redelijk goed mijn weg vinden in de administrator omgeving van Joomla en heb al kunnen experimenteren met enkele free templates naast diegene die standaard zijn meegeleverd.
Nu ondervindt ik een probleem waar ik geen raad mee weet en waarvan ik geen oplossing kan vinden op het internet.
Nadat ik een free template heb geinstalleerd in Joomla via de extensiebeheer krijg ik op de website de melding "Het template voor deze weergave is niet beschikbaar. Neem contact op met de websitebeheerder."
Waar moet ik naar op zoek om het probleem te verhelpen?
zie: www.awld.nl/joomla
- phoenixcmb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
17 apr 2012 22:07
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Is de template geschikt voor 2.5?
Of probeer het volgende eens.
Run de databasefix (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.