Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verticaal menu met direct submenu keuzes
19 apr 2012 19:12
Ik heb een vraag. Ik heb een tweetalige website met een verticaal menu. Nu wil ik van een van de hoofdmenu items een submenu maken waar je direct de bijv. 3 keuze's te zien krijgt. Dit moetst dus in ebgels en nederlands. Moet ik daar een plug-in voor gebruiken of is dat een standaard iets in J2.5.4.
Voorbeeld:
Home
Contact
Diensten(submenu)- banden plakken
- water koken
Als men dus op Diensten klikt moeten alleen de submenu items zichtbaar worden. Ik hoop dat ik het duidelijk heb beschreven.
Voorbeeld:
Home
Contact
Diensten(submenu)- banden plakken
- water koken
Als men dus op Diensten klikt moeten alleen de submenu items zichtbaar worden. Ik hoop dat ik het duidelijk heb beschreven.
- Arbmil
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
19 apr 2012 19:16
Als je template het ondersteunt kan je hiervoor scheidingsteken (separator) gebruiken. Staat als een van de laatsten bij je menu-item keuzes.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 apr 2012 20:11
Die optie heb ik maar als ik dan bij Diensten deze keuze maak komt hij wel in de menu lijst maar is hij niet aanklikbaar. Ik heb 2 artikelen als subitems aan de optie gekoppeld. Wat zie ik over het hoofd. En hoe kan ik checken of mijn template dit ondersteund?
- Arbmil
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
20 apr 2012 10:08
Dan moet je eens proberen om er een type externe url van te maken en dan bij de url alleen # invullen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden