Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verticaal menu met categorie
20 apr 2012 13:47
Het is alweer ongeveer 5 jaar geleden dat ik voor het laatst echt met joomla aan het spelen was, en ik kwam dan ook zeer regelmarig op dutchjoomla. Maar wat zijn de tijden veranderd en wat is joomla vernieuwd! Nu ben ik op verzoek van een kennis een
site
voor hem aan het maken.
Ik zit alleen even met een verticaal menu probleem die ik graag wil oplossen.
Ik heb onder de main menu een aantal menu items,
-Home,
-Google map,
-Producten
--sub--keukens
-Showroom
--sub--test1
Als verticaal menu module heb ik CK accordion menu dat werkt opzich perfect maar nog niet naar mijn wensen. Nu wil ik bijvoorbeeld dat op menu item producten alleen het submenu producten zichtbaar is en dan de andere menu's zoals home etc dan niet zichtbaar zijn.
Nu heb ik deze website als voorbeeld inspiratie waar heel mooi bij elke menu item een eigen verticale menu aanwezig is.
Mijn vraag wat doe ik fout en hoe kan ik het beste dit probleem oplossen?
Ik zit alleen even met een verticaal menu probleem die ik graag wil oplossen.
Ik heb onder de main menu een aantal menu items,
-Home,
-Google map,
-Producten
--sub--keukens
-Showroom
--sub--test1
Als verticaal menu module heb ik CK accordion menu dat werkt opzich perfect maar nog niet naar mijn wensen. Nu wil ik bijvoorbeeld dat op menu item producten alleen het submenu producten zichtbaar is en dan de andere menu's zoals home etc dan niet zichtbaar zijn.
Nu heb ik deze website als voorbeeld inspiratie waar heel mooi bij elke menu item een eigen verticale menu aanwezig is.
Mijn vraag wat doe ik fout en hoe kan ik het beste dit probleem oplossen?
- Lusa
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
20 apr 2012 17:53
Hi Lusa,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik snap even je vraag niet. Bij Producten-Keukens werkt het zo als op die voorbeeldsite. Bij showroom-test niet. Dus daar moet je eens naar kijken volgens mij.
Ik snap even je vraag niet. Bij Producten-Keukens werkt het zo als op die voorbeeldsite. Bij showroom-test niet. Dus daar moet je eens naar kijken volgens mij.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 apr 2012 23:12Astrid schreef : Hi Lusa,
Bedankt voor je reactie.
Mijn excuses als mijn vraag onduidelijk is.
Het punt is dat bij Producten-Keukens ook de menu items home, google map en showroom vermeld worden, en dat wil ik dus niet. Wat ik wil is dat ik een verticale menu heb met bijvoorbeeld met alleen producten met daar onder subitems..
Voorbeeld iemand klikt bovenaan de website op de knop producten en de pagina met artikelen en een verticale menu opent, en ik wil het dan zo maken.
Verticale menu:
-Producten
--keukens
--landelijk
--sfeer
Ik wil dan niet zoals het nu is in de verticale menu dat de home etc ook zichtbaar of klikbaar is.
Ik hoop dat ik hiermee mijn vraag wat duidelijk heb gesteld.
- Lusa
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 apr 2012 10:07
Je moet in ieder geval 1 menu hebben met alles erin. Dan 1 menu-module maken voor je top-menu en 1 module voor je linker menu. Dan zou het goed moeten werken. Vermoed dat je twee menu's hebt of dat de instellingen van je linker module niet goed zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.830 seconden